NBA: Miamský denník omylom rozbehol oslavnú kampaň

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Mima
Foto: SITA/AP

MIAMI 14. júna (WEBNOVINY) – Triumf basketbalistov Dallasu vo finále play-off NBA neodradil vydavateľov denníka Miami Herald od zverejnenia inzercie amerického obchodného reťazca s gratuláciou zdolanému tímu Heat k majstrovskému titulu.

Periodikum rozbehlo reklamnú kampaň spoločnosti Macy´s s ústredným sloganom „Blahoželania Miami!“ a na svojich stránkach zároveň propagovalo víťazný tovar ako šiltovku s nápisom „Heat, majstri NBA 2011“ a tiež štyri rôzne tričká s textami „Zdvihnite pod strechu ďalší majstrovský transparent“ alebo „Šampióni!“. Reklama sa niesla v duchu hesla „Oslávte majstrovský titul v NBA pre rok 2011 s oficiálnym tovarom od Adidasu“.

Denník svoju chybu napravil v internetovom vydaní. „Reklama Macy´s spojená s tímom Miami Heat bola 13. júna publikovaná omylom v niektorých vydaniach Miami Herald. Chybu ľutujeme a ospravedlňujeme sa za spôsobené problémy,“ znel pardon.

Miami síce vo finálovej sérii viedli 2:1, ale odvtedy prehrali tri zápasy v rade, nedeľňajší na domácej palubovke 95:105 a z premiérového titulu v histórii klubu sa tešili Mavericks.
Miami heat
Foto: SITA/AP

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Miami Heat