Mary Kay oslavuje. Meníme životy žien v Českej a Slovenskej republike už 25 rokov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Detsky koutek.jpg
Foto: Mary Kay

Mary Kay na českom a slovenskom trhu pôsobí aktuálne 25 rokov. Toto výročie je oslavou neustáleho napĺňania cieľov, s ktorými pani Mary Kay Ash pred takmer 60 rokmi spoločnosť Mary Kay založila – vytvoriť príležitosti pre ženy a ponúknuť neodolateľné produkty. Kampaň Meníme životy žien oslavuje výnimočné príbehy úspešných nezávislých kozmetických poradkýň. Reprezentujú ženy, ktoré našli v podnikaní s Mary Kay kariéru, profesionálny či osobný rozvoj, ale aj pevné medziľudské vzťahy a komunitu, v ktorej môžu byť samy sebou. Oslavujeme ženy, ktoré naplno rozvíjajú svoj potenciál a ďalej pomáhajú meniť životy žien.

Pozrite si video ku kampani Meníme životy žien.

Pri príležitosti osláv založenia pobočky na našom trhu si pripomíname aj výnimočné úspechy spoločnosti Mary Kay za uplynulý rok.

OCENENIE KINCETRIC PRE ZAMESTNÁVATEĽA ROKA

Začiatkom roka 2022 pobočka Mary Kay v Českej a Slovenskej republike získala prestížne ocenenie zamestnávateľov v rebríčku spoločnosti Kincentric, svetového lídra v oblasti riadenia ľudských zdrojov. Ocenenie získala na základe výsledkov rozsiahleho prieskumu zameraného na hodnotenie a určenie organizácií, ktoré využívajú prácu svojich zamestnancov tak, aby prinášali lepšie obchodné výsledky. Kincentric od roku 2020 udelil spoločnosti Mary Kay a ich pobočkám po celom svete takmer 10 uznávaných ocenení.

„Ocenenie Best Employer (Kincentric) pre našu pobočku Mary Kay si nesmierne vážime. Fakt, že sme získali vysoké skóre v miere motivovanosti zamestnancov je dôkazom toho, že hodnoty spoločnosti stoja na pevných a stabilných základoch,“ hovorí Edita Szabóová, generálna riaditeľka Mary Kay pre Českú a Slovenskú republiku. „Našim cieľom je vytvárať pracovné prostredie, ktoré podnecuje individuálne odborné zručnosti zamestnancov a zároveň je synergiou profesionálnych a osobných hodnôt. Som presvedčená, že vzájomný rešpekt a otvorená komunikácia sú kľúčové ako pre biznis, tak aj vo firemnej kultúre. Osobne mi záleží na tom, aby každý zo zamestnancov vedel a cítil, že je súčasťou vízie spoločnosti.“

„Naši ľudia sú našou najväčšou devízou a takto k zamestnancom skutočne pristupujeme,“ dodáva Radka

Paligová, Senior HR Business Partner v Mary Kay pre Českú a Slovenskú republiku. „Zamestnanci získavajú uznanie za dobre odvedenú prácu, od motivujúceho balíčka odmeňovania, ponuku benefitov až po ľudský záujem. Vplyv na spokojnosť ľudí vidíme i na číslach. Aj keď sme pomerne mladá firma, čo sa týka vekového priemeru našich zamestnancov (36 rokov), tak je u nás viac než 30 % zamestnancov dlhšie ako 6 rokov a viac než 18 % zamestnancov dokonca dlhšie ako 11 rokov. Kladieme dôraz na rozvoj našich ľudí a maximálne využívame príležitosti k ich rastu, o čom svedčí i fakt, že za posledný rok sa nám podarilo kariérne posunúť viac ako 20 % ľudí, a to buď obsadením otvorených pozícií internými kandidátmi alebo rozšírením zodpovedností u existujúcich rolí. Aj vďaka jedinečnej firemnej kultúre sa nám podarilo vytvoriť skvelý tím ľudí, pre ktorých je práca v Mary Kay radosť a ukazuje sa to na výsledkoch.“

Kincentric be certificate czech republic.jpg
Foto: Mary Kay

OCENENIE OSOBNOSŤ BRATISLAVY PRE EDITU SZABÓOVÚ

Generálna riaditeľka Mary Kay pre Českú a Slovenskú republiku Edita Szabóová si prevzala ocenenie Osobnosť Bratislavy 2021. Zaradila sa tak medzi deväť laureátov ocenenia a to najmä na základe jej profesionálnych úspechov v kategórii biznis. Ako úspešná top manažérka stála pri zrode slovenskej pobočky Mary Kay. Pod jej vedením dosahuje spoločnosť dlhodobo rastúce hospodárske výsledky s cieľom poskytovať kariérne príležitosti a podporu pre ženy. Vyhlasovateľom čitateľskej ankety Osobnosť Bratislavy je mesačník Metropola.

Edita szaboova_pink.jpg
Edita Szabóová. Foto: Ivona Orešková

OCENENIA PRODUKTOV MARY KAY

Produkty Mary Kay pravidelne získavajú rad ocenení od Asociácie vizážistov a stylistov alebo v prestížnej ankete o najlepšie kozmetické produkty na trhu Cosmo Beauty Awards, ktoré vyberajú práve čitateľky časopisu Cosmopolitan. Pre rok 2022 sa víťazom kategórie Make-up stal Mary Kay Unlimited® Lesk na pery. Viac informácií o ocenených produktoch Mary Kay nájdete tu.

Cosmo awards_unlimited lesk na pery.jpg
Foto: Mary Kay

OTVORENIE PRVÉHO DETSKÉHO KÚTIKA V SPOLUPRÁCI S NADAČNÝM FONDOM BE CHARITY

Dňa 29. júla 2022 sme otvorili prvý detský kútik v Centre detskej plastickej chirurgie vo Fakultnej nemocnici Královské Vinohrady v Prahe. Ide o spoločný projekt Mary Kay Českej a Slovenskej republiky s hlavným charitatívnym partnerom, Nadačným fondom Be Charity, českej filantropky a spisovateľky Báry Nesvadbovej. Mary Kay podporuje aktivity nadačného fondu predajom vybraných charitatívnych produktov a výťažkom zo vstupného na konferencie určené pre nezávislé kozmetické poradkyne. Aktuálne pripravujeme projekt ďalšieho detského kútika v nemocnici v Bratislave.

1_becharity_logo_zakladni_rgb.jpg
Foto: Mary Kay

MARY KAY PODPORUJE ŽENY V NAPLNENÍ ICH POTENCIÁLU

Cieľom zakladateľky, pani Mary Kay Ash, bola spoločnosť, v ktorej každá žena bude ocenená za svoje vlastné úspechy. Preto sme hrdí, že sme už 10 rokov partnerom verejne prospešnej organizácie Business & Professional Women CR z.s. Zameriava sa na podporu žien, ženského podnikania a ekonomickej nezávislosti žien. Každoročne sme súčasťou konferencie Equal Pay Day. Dvojdňová konferencia je venovaná téme rovností mzdy a príležitostí a medzi mentorkami vystupujú aj najúspešnejšie z nezávislých kozmetických poradkýň Mary Kay v Čechách a na Slovensku.

Bpw_epd_logolink_1.jpg
Foto: Mary Kay

PREHĽAD OCENENÍ PRE SVETOVÉ POBOČKY MARY KAY V ROKU 2022

Vynikajúce obchodné výsledky, pozitívne sociálne dopady a udržateľnosť. Globálna spoločnosť Mary Kay pokračovala v prvej polovici roku v inováciách vedeckého výskumu, v aktivitách spoločenskej zodpovednosti a za svoje vedúce postavenie v príležitosti podnikania, ale aj ako zamestnávateľ získala niekoľko prestížnych ocenení.

  • Celkom 30 ocenení za vynikajúce obchodné výsledky, spoločenskú zodpovednosť a udržateľnosť
  • 10 cien pre zamestnávateľa, ktoré Mary Kay oceňujú za vynikajúce pracovné prostredie i prevádzkovú excelentnosť
  • 7 ocenení pre vedúcich pracovníkov a vyššie vedenie spoločnosti Mary Kay
  • 17 samostatne vydaných správ na podporu prevádzkových a filantropických aktivít spoločnosti Mary Kay posilňujúcich jej záväzky v oblasti udržateľnosti pre stratégiu „Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow“ (Obohacujeme životy pre udržateľnú budúcnosť)
  • 8 prednášok zvyšujúcich povedomie posilnenia postavenia a rovnosti žien, rozmanitosti a inklúzii u dodávateľov, ochrane vody a prístupu k vzdelaniu
  • 4 výskumy o zadávaní verejných objednávok s ohľadom na genderovú rovnosť a geografické štúdie o ekonomických príležitostiach žien
  • 7 udelených výskumných grantov na podporu dievčat vo vede, výskume rakoviny a posilnení postavenia žien

O spoločnosti Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z prvých podnikateliek, založila svoju vysnívanú kozmetickú spoločnosť v roku 1963 s jediným cieľom – obohacovať životy žien. Tento sen sa rozrástol na multimiliardovú spoločnosť s miliónmi nezávislých kozmetických poradkýň a poradcov v takmer 40 krajinách sveta. Ako spoločnosť zameraná na rozvoj podnikania sa Mary Kay usiluje o posilnenie postavenia žien na ich ceste k ekonomickej nezávislosti prostredníctvom vzdelávania, mentoringu, propagácie a inovácií. Mary Kay investuje do vedeckého výskumu, ktorý stojí za výrobou produktov starostlivosti o pleť, dekoratívnej kozmetiky a vôní. Mary Kay tiež koná kroky pre udržateľnejšiu budúcnosť a spolupracuje s organizáciami z celého sveta, ktoré sa zameriavajú na propagáciu podnikania, podporu výskumu rakoviny, presadzovanie rovnosti príležitostí a ochranu obetí domáceho násilia, zveľaďovanie komunít a povzbudzovanie detí na ceste za svojimi snami.

Informačný servis

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Mary Kay