Malé slovenské pivovary majú najlepšie PR na svete

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: PIVOBRANA

BRATISLAVA 14. novembra (WBN/PR) – Slovenský PR projekt PIVOBRANA, ktorý pre Asociáciu malých nezávislých pivovarov Slovenska navrhla a zrealizovala agentúra Dynamic Relations, získal včera v Miami na celosvetovom PR summite prvenstvo GLOBAL SABRE AWARDS v kategórii Asociácie. Zaradil sa tak medzi 50 najlepších PR projektov z celého sveta. O takéto umiestnenie sa v Miami uchádzalo viac ako 4 000 projektov.

PIVOBRANA je absolútne nízko nákladový projekt. Z hľadiska biznisu nemá žiadny zmysel – je to čisté hobby. A zrejme je to aj cítiť, pretože dokázal poraziť veľké PR projekty z celého sveta. Vďaka preto patrí nielen porote, ktorá pochopila zmysel PIVOBRANY, ale aj Asociácii malých nezávislých pivovarov Slovenska. Malé pivovary, ktoré si zachovali svoju identitu a rozvíjajú ju, si zaslúžia pozornosť a uznanie,“ povedal Managing Director Dynamic Relations KAROL WOLF.

PIVOBRANA (www.pivobrana.sk) pôsobí ako otvorené hnutie priaznivcov poctivo vareného piva. Momentálne združuje 16 slovenských nezávislých pivovarov, má viac ako 3 200 registrovaných členov a vyše 4 000 fanúšikov na sociálnej sieti. PIVOBRANA nemá obchodný zmysel, je to čisto nezisková a komunitne orientovaná aktivita, ktorej hlavným cieľom je presadzovať princípy tradičného a poctivého pivovarníctva.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať