Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Rozmery veka batožinového priestoru sú naozaj pôsobivé.Foto: Ondrej Rabatin
Strecha v kufri zaberá relatívne málo miesta. So zloženou strechou má batožinový priestor objem 211 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Ak chcete, aby sa strecha dala sťahovať a vyťahovať, musíte mať v kufri túto sieťku.Foto: Ondrej Rabatin
Na sieťke sú jasné pokyny ako ukladať batožinu.Foto: Ondrej Rabatin
Ak sa rozhodnete, že strechu nebudete dávať dole, stačí odtiahnuť sieťku a k dispozícii máte až 417 litrov pre batožinu.Foto: Ondrej Rabatin
Aj zadné sedadlá majú dobré bočné vedenie. Sklon operadiel je však trochu kolmejší, ako býva zvykom.Foto: Ondrej Rabatin
Aj keď to tak možno nevyzerá, dozadu sa zmestia aj dospelí. "Za seba" sa posadí 180 cm vysoký človek.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Vodičovo sedadlo sa po sklopení sedadla samé elektricky odúvalo.Foto: Ondrej Rabatin
Prístrojovú dosku poznáme z klasického Mégane.Foto: Ondrej Rabatin
Vodič má všetko po ruke.Foto: Ondrej Rabatin
Klimatizácia vo viacerých Renaultoch dokáže fungovať v troch režimoch.Foto: Ondrej Rabatin
Volant sa dobre drží. Chýba mu podsvietenie tlačidiel.Foto: Ondrej Rabatin
Ovládanie navigácie je pohodlné a intuitívne.Foto: Ondrej Rabatin
Digitálny tachometer dodáva autu nádych nevšednosti.Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba ani USB/AUX vstup.Foto: Ondrej Rabatin
Majitelia určite ocenia tento jeden skvelý gombík vzadu, ktorým sa dajú naraz ovládať všetky štyri okná.Foto: Ondrej Rabatin
Známa navigácia Carminat TomTom.Foto: Ondrej Rabatin
Týmto prepínačom na stredovom tuneli sa ovláda strecha. Počas celého procesu, ktorý trvá 21 sekúnd, je potrebné ho držať.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin