Audi A6 s novým motorom V6 TDI. Foto: Audi
Nový motor V6 TDI v modeli Audi Q5. Foto: Audi
Rozložený pohľad na 48-voltový elektricky poháňaný kompresor (EPC) s elektromotorom PSM. Zobrazené komponenty zahŕňajú elektroniku, hriadeľ rotora, stator, kompresorové koleso, skriňu s chladiacim plášťom a montážnu polohu na motore. Foto: Audi
Nový motor V6 TDI v modeli Audi Q5. Foto: Audi
Audi A6 s novým motorom V6 TDI. Foto: Audi
Illustration of the charge-air system in the Audi V6 TDI engine. Left: Standard charge-air routing with charge-air cooler and variable turbine geometry. Right: Charge-air path with activated electrically powered compressor (EPC) for optimized air supply. Foto: Audi
Audi Q5 a Audi A6 s novými motormi V6 TDI. Foto: Audi
Audi A6 s novým motorom V6 TDI. Foto: Audi
Kompletný pohľad na motor Audi V6 TDI s výkonom 220 kW (299 k) a krútiacim momentom 580 Nm. Viditeľné komponenty zahŕňajú chladič preplňovaného vzduchu, turbodúchadlo s variabilnou geometriou turbíny, 48-voltový remeňom poháňaný štartér-generátor a elektricky poháňaný kompresor (EPC). Foto: Audi
Nový motor V6 TDI v modeli Audi Q5. Foto: Audi
Ilustrácia hnacieho ústrojenstva v modeli Audi Q5 3.0 V6 TDI quattro ultra s technológiou mild-hybrid (MHEV). Zobrazené kľúčové komponenty: 48-voltový remeňom poháňaný štartér-generátor, 48-voltová batéria, elektricky poháňaný kompresor (EPC) a 48-voltový káblový zväzok. Foto: Audi
Nový motor V6 TDI v modeli Audi Q5. Foto: Audi
3.0 V6 V6 TDI quattro ultra pohonná jednotka s technológiou 48 Volt-MHEV plus. Foto: Audi
Audi A6 s novým motorom V6 TDI. Foto: Audi
Nový motor V6 TDI v modeli Audi Q5. Foto: Audi
Rozložený pohľad na 48-voltový elektricky poháňaný kompresor (EPC) s elektromotorom PSM. Zobrazené komponenty zahŕňajú elektroniku, hriadeľ rotora, stator, kompresorové koleso, skriňu s chladiacim plášťom a montážnu polohu na motore. Foto: Audi
Nový motor V6 TDI v modeli Audi Q5. Foto: Audi
Audi A6 s novým motorom V6 TDI. Foto: Audi
Illustration of the charge-air system in the Audi V6 TDI engine. Left: Standard charge-air routing with charge-air cooler and variable turbine geometry. Right: Charge-air path with activated electrically powered compressor (EPC) for optimized air supply. Foto: Audi
Audi Q5 a Audi A6 s novými motormi V6 TDI. Foto: Audi
Audi A6 s novým motorom V6 TDI. Foto: Audi
Kompletný pohľad na motor Audi V6 TDI s výkonom 220 kW (299 k) a krútiacim momentom 580 Nm. Viditeľné komponenty zahŕňajú chladič preplňovaného vzduchu, turbodúchadlo s variabilnou geometriou turbíny, 48-voltový remeňom poháňaný štartér-generátor a elektricky poháňaný kompresor (EPC). Foto: Audi
Nový motor V6 TDI v modeli Audi Q5. Foto: Audi
Ilustrácia hnacieho ústrojenstva v modeli Audi Q5 3.0 V6 TDI quattro ultra s technológiou mild-hybrid (MHEV). Zobrazené kľúčové komponenty: 48-voltový remeňom poháňaný štartér-generátor, 48-voltová batéria, elektricky poháňaný kompresor (EPC) a 48-voltový káblový zväzok. Foto: Audi
Nový motor V6 TDI v modeli Audi Q5. Foto: Audi
3.0 V6 V6 TDI quattro ultra pohonná jednotka s technológiou 48 Volt-MHEV plus. Foto: Audi











