Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá je možné sklápať aj z batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Vyhrievané sú dokonca aj zadné sedadlá.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Dvere zakrývajú aj prahy, takže prahy ostávajú vždy čisté, aj keď je celé auto špinavé.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Poloha za volantom je oveľa lepšia ako v predošlej generácii modelu.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Navigácia sa Hyundaiu celkom vydarila.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Panoramatická strecha sa dá zacloniť, ale aj otvoriť.Foto: Ondrej Rabatin
Kompas vo vnútornom spätnom zrkadle.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Palubný počítač ukazuje naraz tri údaje, takže nemusíte medzi nimi prakticky nikdy prepínať.Foto: Ondrej Rabatin
V najvyššej výbave nechýba asistent pre kontrolovaný zjazd z kopca, asistent udržania jazdného pruhu, či uzávierka medzinápravového diferenciálu.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin