B. Gates, S. Jobs a A. Grove. Aké sú ich stratégie úspechu?

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Kniha

Bill Gates, Andy Grove a Steve Jobs.

Tri mená, ktoré pozná celý svet.

Velikáni, ktorí navždy zmenili svet a naše životy.

BRATISLAVA 11. novembra 2015 (WBN/PR) – Nová kniha Stratégie úspešných nie je biografia týchto troch géniov.

Odpovedá skôr na otázku, čo sa skrýva za ich nesmiernym úspechom, ako dokázali vybudovať z malých firiem nadnárodné a najdrahšie spoločnosti na svete a aké boli ich stratégie.

Autori knihy David B. Yoffie a Michael A. Cusumano sledovali týchto troch lídrov a ich spoločnosti vyše tridsať rokov. Obaja prednášajú na Harvarde a Massachusettskom technologickom inštitúte o stratégiách v podnikaní, technologických inováciách a podnikateľskej činnosti. Spoločne napísali bestseller Competing on Internet Time a ich dlhoročné skúsenosti sú zárukou toho, že knihu Stratégie úspešných vytvorili skutoční odborníci.

V Stratégiách úspešných zaujímavým spôsobom analyzujú zhodné črty a odlišnosti týchto troch jednotlivcov a opisujú, v čom každý z nich uspel a v čom zlyhal. Päť nadčasových lekcií, ktoré predostierajú čitateľovi ako výsledok svojho dlhoročného výskumu, môže zásadným spôsobom zmeniť život každého manažéra alebo podnikateľa, ktorý sa nimi rozhodne riadiť.

Kniha Stratégie úspešných však nie je určená iba pre nadšencov počítačov, riaditeľov a podnikateľov – vďaka svojmu zrozumiteľnému jazyku a množstvu zaujímavých informácií môže byť inšpiráciou pre každého, koho zaujímajú praktiky podnikania vo svete špičkových technológií.

Pravidlo č. 1: pozrite sa do budúcnosti a naplánujte svoje kroky

1. Pozrite sa do budúcnosti a rozvíjajte svoju víziu; naplánujte svoje kroky tak, aby ste si stanovili hranice a priority.

2. Pozrite sa do budúcnosti a predvídajte potreby zákazníka; naplánujte svoje kroky tak, aby ste prispôsobili jeho potreby svojim schopnostiam.

3. Pozrite sa do budúcnosti a predvídajte kroky protivníka; naplánujte svoje kroky tak, aby ste vybudovali bariéry, ktoré budú brániť jeho vstupu na trh a vytvorili si tzv. „lock-in efekt“ (uzamknutie svojho zákazníka).

4. Pozrite sa do budúcnosti a predvídajte priemyselné zmeny (tzv.inflexný bod); naplánujte svoje kroky tak, aby vás zaviazali k zmenám – a vytrvajte.

Viac sa dozviete v novinke Stratégie úspešných.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Bill GatesSteve Jobs