Akceptačný list si môžete osobne vybaviť len v „zelených“ pobočkách, upozorňuje Sociálna poisťovňa

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sociálna poisťovňa, semafor
Foto: ilustačné SITA, www.gettyimages.com - koláž WBN.

Sociálna poisťovňa zaviedla špeciálny pandemický režim svojich pobočiek pri vydávaní akceptačných listov, ktoré sporitelia v druhom pilieri potrebujú pri prestupoch z jednej do inej dôchodkovej správcovskej spoločnosti.

Viac o téme: Koronavírus

V súčasnej mimoriadnej situácii sa pobočky pri vybavovaní tejto agendy budú riadiť COVID semaforom Sociálnej poisťovne.

„Osobné vybavenie akceptačného listu na počkanie bude dočasne možné len v „zelených“ pobočkách. Pobočky, ktoré sú v COVID semafore SP označené ako „oranžové“ a „červené“, akceptačné listy na počkanie nebudú vydávať,“ informoval hovorca poisťovne Pavel Machava.

Výkon tejto agendy je podľa hovorcu poisťovne možné v plnom rozsahu zabezpečiť len cez elektronickú schránku klientov. V „oranžových“ a „červených“ pobočkách preto zamestnanci poisťovne klientov na základe telefonickej konzultácie usmernia, aby o vydanie akceptačného listu požiadali elektronicky z ich aktívnej elektronickej schránky zriadenej na Ústrednom portáli verejnej správy (www.slovensko.sk). Do tejto schránky im Sociálna poisťovňa vyžiadaný akceptačný list následne zašle.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Viac k osobe Pavel Machava
Firmy a inštitúcie Sociálna poisťovňa