Zákazníci Tesca šetria prírodu aj peniaze kúpou ekovýrobkov

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s.

BRATISLAVA 24. júla (WBN/PR) – Viackrát použiteľné nákupné tašky a úsporné žiarovky sú najžiadanejšie ekologické výrobky, ktoré kupujú Slováci v reťazci Tesco. Vyplýva to z výsledkov projektu Clubcard Zelené body, ktorý spoločnosť spustila v júni minulého roku. Zelenými bodmi je odmenený každý zákazník, ktorý si na nákup prinesie vlastnú tašku a odmietne jednorazovú igelitku Tesco pri pokladni alebo si kúpi ekovýrobok. Zákazník v Tescu nielen usporí pri nákupe, ale pomôže aj šetriť životné prostredie. Od júna tohto roka za kúpu ekologických výrobkov a bio potravín dostane majiteľ vernostnej karty Clubcard na svoju kartu až dvojnásobok Zelených bodov.

Za mesiace marec a apríl zákazníci na celom Slovensku v sieti Tesco spotrebovali vďaka projektu Zelené body o 38 % menej igelitiek. Najúspešnejšie v šetrení sú menšie predajne na severe Slovenska – v Prievidzi (79 %), Starej Turej (78 %) a Turzovke (77 %). Zákazníci v týchto predajniach sú zvyknutí nosiť na nákupy vlastné tašky a uvedomujú si, že sa im zelené body premenia na body pri Clubcard vyúčtovaní,“ uviedol Peter Szabo, manažér vernostného programu Clubcard Tesco Stores SR.

Bez názvu
Foto: Tesco Stores SR, a.s.

Dizajn ekotašky navrhnú zákazníci

Medzi zákazníkmi sú najobľúbenejším výrobkom šetriacim životné prostredie v Tescu viackrát použiteľné nákupné tašky, ktoré reťazec ponúka v modrej verzii alebo z jutového materiálu. „Rozhodli sme sa preto osloviť našich zákazníkov s prosbou o navrhnutie dizajnu tejto ekotašky. Je to prvá takáto súťaž v Tescu na Slovensku. Podobná súťaž už prebehla v Maďarsku a bola veľmi úspešná. Autor víťazného návrhu získa odmenu 1 000 eur,“ uviedol Peter Szabo. Návrh súvisiaci s ochranou prírody môže zaslať fyzická osoba (nie firma) nad 18 rokov v elektronickej podobe (obrázok vo formáte jpg, bmp, png…) odteraz do konca augusta tohto roka na e-mailovú adresu tescofb@sk.tesco-europe.com. Zo zaslaných návrhov vyberie zástupca Tesca a odborník na dizajn tri najlepšie návrhy. „Chceme ísť s dobou, a preto o víťaznom návrhu, ktorý bude zdobiť viackrát použiteľné Tesco ekotašky, rozhodnú zákazníci na oficiálnej facebookovej stránke Tesco SK. Víťaza vyhlásime 30. septembra tohto roku,“ dodal Peter Szabo.

Fakty o projekte Zelené body Clubcard:

a) Zelené body Clubcard získajú zákazníci kúpou označených produktov šetrných k prírode alebo ak si kúpený tovar odnesú vo vlastnej taške

b) Zelené body Clubcard je spôsob, ako získať extra body

c) Zelené body Clubcard spustila spoločnosť Tesco pri príležitosti Svetového dňa životného prostredia 8. júna 2011

d) Cieľom projektu je motivovať zákazníkov chrániť životné prostredie spolu s Tescom

Spoločnosť Tesco Stores SR, a. s., člen Zväzu obchodu a cestovného ruchu SR, vstúpila na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 124 obchodov, z toho 5 obchodných domov, 24 expresov, 58 hypermarketov, z toho 7 Extra, 37 supermarketov a 17 čerpacích staníc. Prevádzkuje tiež dve distribučné centrá na potraviny v Beckove a v Prešove a štyri obchodné centrá Galéria v Bratislave-Lamači, Trnave, Nitre a Dunajskej Strede, v ktorých je vyše 150 obchodov so zameraním najmä na módu, obuv, doplnky, ako aj široké spektrum služieb vrátane občerstvenia a možností zábavy najmä pre deti. So svojimi vyše 9 500 zamestnancami patrí spoločnosť Tesco k najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. Základom filozofie spoločnosti Tesco je poskytnúť zákazníkovi najvyššiu kvalitu za najlepšiu cenu a stať sa obchodom pre všetkých.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Tesco