Spokojnosť pacientov s Rooseveltovou nemocnicou vlani mierne klesla, negatívne hodnotili tri faktory

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Roosveltova nemocnica v Banskej Bystrici
Rooseveltova nemocnica v Banskej Bystrici. Foto: www.facebook.com

Mierny pokles indexu celkovej spokojnosti pacientov zaznamenala v minulom roku Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D.Roosevelta Banská Bystrica (FNsP FDR). Vyplýva to z anonymných dotazníkov spokojnosti, ktoré v roku 2022 vyplnilo a odovzdalo spolu 8 769 hospitalizovaných pacientov, čo predstavuje 34,76-percentnú mieru návratnosti k počtu prepustených pacientov.

Zariadenie o tom informuje na sociálnej sieti s tým, že pacienti negatívne hodnotili predovšetkým kvalitu stravy, materiálno-technické vybavenie izieb, ale evidujú aj pokles ich spokojnosti s vystupovaním personálu.

Nedostatky sa snažili minimalizovať

V súvislosti s vývojom spokojnosti pacientov sme už v priebehu roka prijali viaceré opatrenia, aby boli tieto nedostatky minimalizované až úplne odstránené. Všetky výhrady a požiadavky pacientov k množstvu a kvalite stravy boli nutričnými terapeutmi okamžite preverené a ak to bolo potrebné, boli prijaté preventívne a nápravné opatrenia. Nemocnica tiež zabezpečila požadované množstvo bielizne,“ uvádza nemocnica a dodáva, že ostatné pripomienky a požiadavky pacientov na vykonanie technických úprav a dovybavenie oddelení boli riešené v rámci aktuálnych možností nemocnice.

V prípade, ak sa vám nezobrazil zdieľaný obsah nad týmto textom kliknite sem

Negatívne vyjadrenia pacientov k vystupovaniu zdravotníckeho personálu nemocnice riešili v nemocnici priebežne osobnými pohovormi s vedúcimi pracovníkmi dotknutých pracovísk.

Postoj pacientov k službám

Pacienti majú v anketovom lístku možnosť vyjadriť svoj kladný, ale aj záporný postoj k priebehu hospitalizácie. V sledovanom roku pacienti vyjadrili na anketových lístkoch 809 kladných hodnotení.

V porovnaní s rokom 2021 evidujeme nárast kladných hodnotení. Na anketových lístkoch pacienti menovite vyjadrili pochvaly personálu 101-krát, z toho 41 bolo adresovaných lekárom a 60-krát sestrám,“ konkretizuje nemocnica s tým, že v roku 2022 bolo nemocnici doručených aj 74 ďakovných listov od spokojných pacientov a oproti roku 2021 tak zaznamenali nárast v tejto oblasti.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie DFNsP Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica