Škoda Auto predĺžila partnerstvo s Tour de France

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať

BRATISLAVA 7. apríla (WBN/PR) – Škoda Auto sa dohodla so spoločnosťou A.S.O., majiteľom práv, na pokračovaní partnerstva s Tour de France do roku 2013. Nadväzuje tým na spoluprácu, ktorá sa začala v roku 2004, a aj naďalej bude figurovať v úlohe hlavného partnera najslávnejšej svetovej cyklistickej súťaže. Zároveň je Škoda Auto patrónom bieleho trička pre najlepšieho cyklistu do 25 rokov.

„Naša angažovanosť vo vrcholnom projekte svetovej cyklistiky je aj naďalej jedným z pilierov našej sponzorskej stratégie, ktorá sa zároveň stala vynikajúcou bázou pre nadväzujúce projekty na jednotlivých národných úrovniach. To v konečnom dôsledku našu účasť multiplikuje a ešte viac zhodnocuje. Špičkovým projektom je v tomto smere partnerstvo s Giro d´Italia podporované zo strany talianskeho importéra a tiež najmä aktívne zapojenie do akcií určených širokým masám cyklistických nadšencov všetkých vekových kategórií, akými sú napríklad Kolo pro život v Českej republike, Škoda Velothon Berlin v Nemecku či Tour de Romandie vo Švajčiarsku,“ uviedol Martin Lauer, vedúci podnikovej komunikácie Škoda Auto.

V roku 2010 Škoda Auto pokračuje aj v podpore 8 profesionálnych cyklistických tímov – Cofidis, Cervélo Test, Francaise des Jeux, Euskateltel – Euskadi, Milram, Rabobank, Saxo Bank, Silence-lotto a dvoch technických asistencií – Shimano a Mavic.

Slávnostný štart 97. ročníka Tour de France, tzv. „Grand Départ“, sa v tomto roku uskutoční v holandskom Rotterdame a okrem Holandska a Francúzska navštívi tohtoročná Tour aj Belgicko. Pretekári odštartujú 3. júla 2010 a v priebehu 20 etáp prekonajú celkovo 3.596 km. Cieľovou páskou na parížskom Champs-Élysées prejdú 25. júla 2010.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Škoda Auto