Požiar v Prešove: Poisťovňa KOOPERATIVA poškodených klientov kontaktuje do 1 hodiny

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia
Signing Official Document
Foto: Getty Images

Poisťovňa KOOPERATIVA vyjadruje po tragickom požiari v Prešove úprimnú sústrasť pozostalým. Pri riešení škôd vyplývajúcich z tejto nešťastnej udalosti postupujeme individuálne s prihliadnutím na ľudský rozmer tejto tragédie. Pri takýchto udalostiach naša poisťovňa, v prípade, že si to situácia vyžaduje, poškodeným klientom vypláca zálohy.

  • Odporúčame klientom, ktorí ešte škody nenahlásili, aby tak urobili čo najskôr na telefónnom čísle 0850 111 577.
  • KOOPERATIVA svojim klientom po nahlásení škody poskytne prioritné a zrýchlené riešenie týchto škôd.
  • Poškodených klientov kontaktujeme do 1 hodiny po nahlásení škody, s cieľom dohodnúť si individuálny postup v prípade ich škody.
  • V prípade menších škôd, ako napr. poškodenia zasklenia okien a dverí v dôsledku výbuchu, poisťovňa bude likvidovať jednotlivé nároky bez obhliadky, po doložení fotodokumentácie, faktúry za opravu a čísla účtu na poskytnutie poistného plnenia, ktoré KOOPERATIVA  poskytne v zmysle príslušnej poistnej zmluvy bezodkladne.
  • KOOPERATIVA poisťovňa zriadila pre svojich klientov, poškodených výbuchom v meste Prešov, emailovú adresu skodyPresov@koop.sk, na ktorú je potrebné posielať spolu s číslom škody dokumentáciu (faktúry, fotografie škôd a číslo účtu) pre ich riešenie.

Inzercia

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať Diskusia