LG: Poruchu na našich spotrebičoch nájdeme aj smartfónom

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Smart Diagnosis
Foto: LG
BRATISLAVA 29. augusta (WEBNOVINY) – Funguje to celkom jednoducho: Ak je so spotrebičom niečo v neporiadku, stačí zatelefonovať na technickú podporu a stlačiť príslušné tlačidlo na spotrebiči. Ten vydá sekvenciu tónov, pomocou ktorých pracovník podpory cez telefón rozpozná problém a v mnohých prípadoch ho po telefóne aj vyrieši.
Smart Diagnosis
Foto: LG

Ak sa napríklad v práčke pokazí Hallov snímač, ktorý sníma otáčky bubna, práčka prestane fungovať. Ide o banálnu závadu, ktorú možno ľahko vyriešiť. V rámci záručnej doby síce na miesto môže prísť vyškolený technik, no zákazník zbytočne stráca čas.

Smart Diagnosis je funkcia, ktorú majú spotrebiče LG už v súčasnosti. Teraz je však ešte zdokonalená a odpadá pri nej nutnosť telefonovať na technickú podporu. Stačí na to špeciálna aplikácia do smartfónu, ktorá dokáže rozlúštiť tóny, ktoré spotrebič vydá, a užívateľovi okamžite zobrazí report problému: informuje, o aký problém ide a vo väčšine prípadov zákazníkovi poradí, čo má užívateľ urobiť na odstránenie závady.

Smart Diagnosis
Foto: LG

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie LG