 
 Foto: archívne, SITA/Milan Illík.
 
 Foto: archívne, SITA/Milan Illík.
 
 Foto: ilustračné, SITA/Milan Illík.
 
 Foto: ilustračné, SITA/Milan Illík.
 
 Foto: ilustračné, SITA/Milan Illík.
 
 Interiér vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Atmosféra vo vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Foto: ilustračné, SITA/Milan Illík.
 
 Kabína lokomotívy vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Interiér vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Interiér vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Kabína lokomotívy vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Kabína lokomotívy vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Interiér vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: ilustračné, SITA/Milan Illík
 
 Interiér vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Foto: archívne, SITA/Milan Illík.
 
 Foto: archívne, SITA/Milan Illík.
 
 Foto: ilustračné, SITA/Milan Illík.
 
 Foto: ilustračné, SITA/Milan Illík.
 
 Foto: ilustračné, SITA/Milan Illík.
 
 Interiér vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Atmosféra vo vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Foto: ilustračné, SITA/Milan Illík.
 
 Kabína lokomotívy vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Interiér vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Interiér vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Kabína lokomotívy vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Kabína lokomotívy vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.
 
 Interiér vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: ilustračné, SITA/Milan Illík
 
 Interiér vlaku REX 1739, najmodernejšej nízkopodlažnej dvojposchodovej jednotky typu 561 KISS určenej pre regionálnu dopravu Železničnej spoločnosti Slovensko (ZSSK) z projektu Operačný program Integrovaná infraštruktúra (OPII) na linke Bratislava - Trenčín. Bratislava, 2. august 2024. Foto: SITA/Milan Illík.











