Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave ponúka batožinový priestor relatívne skromných 380 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Zadné sedadlá sa dajú veľmi jednoducho sklopiť aj z batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin
Typická "vychytávka" pre Volvo. Zabraňuje poletovaniu menších predmetov, prípadne nákupu, v batožinovom priestore auta. Foto: Ondrej Rabatin
Namiesto rezervy je v aute sada na opravu defektov. Foto: Ondrej Rabatin
Trojlitrový radový šesťvalec je umiestnený dosť netypicky - priečne. Foto: Ondrej Rabatin
Vo Volve S60 sa vzadu tlačiť nebudete. Foto: Ondrej Rabatin
Patričný komfort nechýba ani zadným sedadlám. Foto: Ondrej Rabatin
V interiéri nájdete iba prvotriedne materiály. Foto: Ondrej Rabatin
Za stredovou konzolou je schovaný odkladací priestor. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá v novom Volvo S60 sú, ako ináč, maximálne komfortné. Foto: Ondrej Rabatin
Multimediálny systém auta sa dá ovládať aj takýmto elegantným diaľkovým ovládačom. Foto: Ondrej Rabatin
Nechýbajú charakteristické výduchy klimatizácie pre zadných pasažierov na B-stĺpikoch. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér vystihuje podstatu moderného Volva. Foto: Ondrej Rabatin
Z nového volantu vo Volve S60 už nemáte dojem kormidla. Pochvalu si zaslúži nastaviteľný účinok posilňovača riadenia. Foto: Ondrej Rabatin
Šesťstupňový automat ma veľmi príjemne prekvapil. Nie je až taký spomalený, ako klasické automatické prevodovky s hydrodynamickými meničmi krútiaceho momentu vedia byť. Športový režim nie je dobrý. Zbytočne drží motor v otáčkach, aj keď to momentálne nepotrebujete. Ak chcete jazdiť športovo, treba rýchlosti meniť manuálne. Inak vám bohato postačí režim "D". Foto: Ondrej Rabatin
Navigácia patrí medzi tie lepšie. Foto: Ondrej Rabatin
Ozaj je čo nastavovať. Foto: Ondrej Rabatin
V jednoduchosti je krása. Typické Volvo. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je typická pre Volvo. V spodnej časti si všimnite tlačidlá, pomocou ktorých sa mení charakteristika pruženia. Rozdiely medzi jednotlivými nastaveniami nie sú extrémne, no sú citeľné. Väčšinu času som jazdil v komfortnom režime. Mimo mesto sa na kľukatých cestách oplatí zapnúť režim Sport. Advanced je ešte lepší na športovú jazdu, vyžaduje si však kvalitný povrch. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave ponúka batožinový priestor relatívne skromných 380 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Zadné sedadlá sa dajú veľmi jednoducho sklopiť aj z batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin
Typická "vychytávka" pre Volvo. Zabraňuje poletovaniu menších predmetov, prípadne nákupu, v batožinovom priestore auta. Foto: Ondrej Rabatin
Namiesto rezervy je v aute sada na opravu defektov. Foto: Ondrej Rabatin
Trojlitrový radový šesťvalec je umiestnený dosť netypicky - priečne. Foto: Ondrej Rabatin
Vo Volve S60 sa vzadu tlačiť nebudete. Foto: Ondrej Rabatin
Patričný komfort nechýba ani zadným sedadlám. Foto: Ondrej Rabatin
V interiéri nájdete iba prvotriedne materiály. Foto: Ondrej Rabatin
Za stredovou konzolou je schovaný odkladací priestor. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá v novom Volvo S60 sú, ako ináč, maximálne komfortné. Foto: Ondrej Rabatin
Multimediálny systém auta sa dá ovládať aj takýmto elegantným diaľkovým ovládačom. Foto: Ondrej Rabatin
Nechýbajú charakteristické výduchy klimatizácie pre zadných pasažierov na B-stĺpikoch. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér vystihuje podstatu moderného Volva. Foto: Ondrej Rabatin
Z nového volantu vo Volve S60 už nemáte dojem kormidla. Pochvalu si zaslúži nastaviteľný účinok posilňovača riadenia. Foto: Ondrej Rabatin
Šesťstupňový automat ma veľmi príjemne prekvapil. Nie je až taký spomalený, ako klasické automatické prevodovky s hydrodynamickými meničmi krútiaceho momentu vedia byť. Športový režim nie je dobrý. Zbytočne drží motor v otáčkach, aj keď to momentálne nepotrebujete. Ak chcete jazdiť športovo, treba rýchlosti meniť manuálne. Inak vám bohato postačí režim "D". Foto: Ondrej Rabatin
Navigácia patrí medzi tie lepšie. Foto: Ondrej Rabatin
Ozaj je čo nastavovať. Foto: Ondrej Rabatin
V jednoduchosti je krása. Typické Volvo. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je typická pre Volvo. V spodnej časti si všimnite tlačidlá, pomocou ktorých sa mení charakteristika pruženia. Rozdiely medzi jednotlivými nastaveniami nie sú extrémne, no sú citeľné. Väčšinu času som jazdil v komfortnom režime. Mimo mesto sa na kľukatých cestách oplatí zapnúť režim Sport. Advanced je ešte lepší na športovú jazdu, vyžaduje si však kvalitný povrch. Foto: Ondrej Rabatin