
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

V základnom stave ponúka batožinový priestor relatívne skromných 380 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Zadné sedadlá sa dajú veľmi jednoducho sklopiť aj z batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin

Typická "vychytávka" pre Volvo. Zabraňuje poletovaniu menších predmetov, prípadne nákupu, v batožinovom priestore auta. Foto: Ondrej Rabatin

Namiesto rezervy je v aute sada na opravu defektov. Foto: Ondrej Rabatin

Trojlitrový radový šesťvalec je umiestnený dosť netypicky - priečne. Foto: Ondrej Rabatin

Vo Volve S60 sa vzadu tlačiť nebudete. Foto: Ondrej Rabatin

Patričný komfort nechýba ani zadným sedadlám. Foto: Ondrej Rabatin

V interiéri nájdete iba prvotriedne materiály. Foto: Ondrej Rabatin

Za stredovou konzolou je schovaný odkladací priestor. Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá v novom Volvo S60 sú, ako ináč, maximálne komfortné. Foto: Ondrej Rabatin

Multimediálny systém auta sa dá ovládať aj takýmto elegantným diaľkovým ovládačom. Foto: Ondrej Rabatin

Nechýbajú charakteristické výduchy klimatizácie pre zadných pasažierov na B-stĺpikoch. Foto: Ondrej Rabatin

Interiér vystihuje podstatu moderného Volva. Foto: Ondrej Rabatin

Z nového volantu vo Volve S60 už nemáte dojem kormidla. Pochvalu si zaslúži nastaviteľný účinok posilňovača riadenia. Foto: Ondrej Rabatin

Šesťstupňový automat ma veľmi príjemne prekvapil. Nie je až taký spomalený, ako klasické automatické prevodovky s hydrodynamickými meničmi krútiaceho momentu vedia byť. Športový režim nie je dobrý. Zbytočne drží motor v otáčkach, aj keď to momentálne nepotrebujete. Ak chcete jazdiť športovo, treba rýchlosti meniť manuálne. Inak vám bohato postačí režim "D". Foto: Ondrej Rabatin

Navigácia patrí medzi tie lepšie. Foto: Ondrej Rabatin

Ozaj je čo nastavovať. Foto: Ondrej Rabatin

V jednoduchosti je krása. Typické Volvo. Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola je typická pre Volvo. V spodnej časti si všimnite tlačidlá, pomocou ktorých sa mení charakteristika pruženia. Rozdiely medzi jednotlivými nastaveniami nie sú extrémne, no sú citeľné. Väčšinu času som jazdil v komfortnom režime. Mimo mesto sa na kľukatých cestách oplatí zapnúť režim Sport. Advanced je ešte lepší na športovú jazdu, vyžaduje si však kvalitný povrch. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

V základnom stave ponúka batožinový priestor relatívne skromných 380 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Zadné sedadlá sa dajú veľmi jednoducho sklopiť aj z batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin

Typická "vychytávka" pre Volvo. Zabraňuje poletovaniu menších predmetov, prípadne nákupu, v batožinovom priestore auta. Foto: Ondrej Rabatin

Namiesto rezervy je v aute sada na opravu defektov. Foto: Ondrej Rabatin

Trojlitrový radový šesťvalec je umiestnený dosť netypicky - priečne. Foto: Ondrej Rabatin

Vo Volve S60 sa vzadu tlačiť nebudete. Foto: Ondrej Rabatin

Patričný komfort nechýba ani zadným sedadlám. Foto: Ondrej Rabatin

V interiéri nájdete iba prvotriedne materiály. Foto: Ondrej Rabatin

Za stredovou konzolou je schovaný odkladací priestor. Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá v novom Volvo S60 sú, ako ináč, maximálne komfortné. Foto: Ondrej Rabatin

Multimediálny systém auta sa dá ovládať aj takýmto elegantným diaľkovým ovládačom. Foto: Ondrej Rabatin

Nechýbajú charakteristické výduchy klimatizácie pre zadných pasažierov na B-stĺpikoch. Foto: Ondrej Rabatin

Interiér vystihuje podstatu moderného Volva. Foto: Ondrej Rabatin

Z nového volantu vo Volve S60 už nemáte dojem kormidla. Pochvalu si zaslúži nastaviteľný účinok posilňovača riadenia. Foto: Ondrej Rabatin

Šesťstupňový automat ma veľmi príjemne prekvapil. Nie je až taký spomalený, ako klasické automatické prevodovky s hydrodynamickými meničmi krútiaceho momentu vedia byť. Športový režim nie je dobrý. Zbytočne drží motor v otáčkach, aj keď to momentálne nepotrebujete. Ak chcete jazdiť športovo, treba rýchlosti meniť manuálne. Inak vám bohato postačí režim "D". Foto: Ondrej Rabatin

Navigácia patrí medzi tie lepšie. Foto: Ondrej Rabatin

Ozaj je čo nastavovať. Foto: Ondrej Rabatin

V jednoduchosti je krása. Typické Volvo. Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola je typická pre Volvo. V spodnej časti si všimnite tlačidlá, pomocou ktorých sa mení charakteristika pruženia. Rozdiely medzi jednotlivými nastaveniami nie sú extrémne, no sú citeľné. Väčšinu času som jazdil v komfortnom režime. Mimo mesto sa na kľukatých cestách oplatí zapnúť režim Sport. Advanced je ešte lepší na športovú jazdu, vyžaduje si však kvalitný povrch. Foto: Ondrej Rabatin