Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Zadní pasažieri majú k dispozícii veľkorysé odkladacie priestory. Foto: Ondrej Rabatin
Miesta na nohy nie je nazvyš, no s jeho nedostatkom by ste problém mať nemali. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu sa pohodlne odvezú dvaja dospelí. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú mimoriadne komfortné. Foto: Ondrej Rabatin
Luxus typický pre švédske Volvo. Foto: Ondrej Rabatin
V takomto stave odveziete 200 litrov batožiny. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinu môžete umiestňovať iba pod kryt. Tak, ako je to na obrázku. Foto: Ondrej Rabatin
Takto sa vám do kufra zmestí aj 404 litrov batožiny, no už nebudete môcť zložiť strechu. Foto: Ondrej Rabatin
Takto to vyzerá, keď je strecha zložená v kufri. Foto: Ondrej Rabatin
Ak ste naložili kufor, zložili strechu a potom ste zistili, že ste na niečo zabudli, pomôže vám tento gombík. Foto: Ondrej Rabatin
Pomocou žltého gombíka si dokážete zloženú strechu takto pridvihnúť a napchať tak do kufra ešte nejakú drobnosť. Foto: Ondrej Rabatin
V interiéri nájdete kvalitné materiály a celkovo pôsobí veľmi dobrým dojmom. Foto: Ondrej Rabatin
Za volantom sa sedí príjemne nízko. Ergonómia je výborná. Foto: Ondrej Rabatin
Volant je zbytočne veľký. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je typická pre všetky modely značky Volvo. Foto: Ondrej Rabatin
Elektronické ovládanie strechy je umiestnené blízko radiacej páky. Foto: Ondrej Rabatin
Pri nastupovaní dozadu sa operadlo sedadla odkloní pomocou madla a elektrické posúvanie je ovládané tlačidlom. Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou testovaného kupé-kabrioletu pracoval nový vznetový päťvalec D4 s objemom 2 litre, výkonom 130 kW (177 k) a krútiacim momentom 400 Nm. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Zadní pasažieri majú k dispozícii veľkorysé odkladacie priestory. Foto: Ondrej Rabatin
Miesta na nohy nie je nazvyš, no s jeho nedostatkom by ste problém mať nemali. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu sa pohodlne odvezú dvaja dospelí. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú mimoriadne komfortné. Foto: Ondrej Rabatin
Luxus typický pre švédske Volvo. Foto: Ondrej Rabatin
V takomto stave odveziete 200 litrov batožiny. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinu môžete umiestňovať iba pod kryt. Tak, ako je to na obrázku. Foto: Ondrej Rabatin
Takto sa vám do kufra zmestí aj 404 litrov batožiny, no už nebudete môcť zložiť strechu. Foto: Ondrej Rabatin
Takto to vyzerá, keď je strecha zložená v kufri. Foto: Ondrej Rabatin
Ak ste naložili kufor, zložili strechu a potom ste zistili, že ste na niečo zabudli, pomôže vám tento gombík. Foto: Ondrej Rabatin
Pomocou žltého gombíka si dokážete zloženú strechu takto pridvihnúť a napchať tak do kufra ešte nejakú drobnosť. Foto: Ondrej Rabatin
V interiéri nájdete kvalitné materiály a celkovo pôsobí veľmi dobrým dojmom. Foto: Ondrej Rabatin
Za volantom sa sedí príjemne nízko. Ergonómia je výborná. Foto: Ondrej Rabatin
Volant je zbytočne veľký. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je typická pre všetky modely značky Volvo. Foto: Ondrej Rabatin
Elektronické ovládanie strechy je umiestnené blízko radiacej páky. Foto: Ondrej Rabatin
Pri nastupovaní dozadu sa operadlo sedadla odkloní pomocou madla a elektrické posúvanie je ovládané tlačidlom. Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou testovaného kupé-kabrioletu pracoval nový vznetový päťvalec D4 s objemom 2 litre, výkonom 130 kW (177 k) a krútiacim momentom 400 Nm. Foto: Ondrej Rabatin











