Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Predná časť bola kompletne prepracovaná. Svetlá sú väčšie a pretiahnuté smerom dozadu. Nová je aj mriežka chladiča.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Tvarovanie zadných svetiel, z ktorého vychádza linka tiahnuca sa pozdĺž okien, je typická pre značku Volvo.Foto: Ondrej Rabatin
Plachta, ktorá zakrýva batožinový priestor, nie je veľmi praktická.Foto: Ondrej Rabatin
Pre jej odstránenie ju najprv musíte odistiť z takýchto háčikov na oboch stranách.Foto: Ondrej Rabatin
Po odistení spodných háčikov plachta ešte stále drží v šiestich bodoch.Foto: Ondrej Rabatin
V hornej časti je uchytená plachta klasickým spôsobom.Foto: Ondrej Rabatin
Ešte ostávajú štyri body.Foto: Ondrej Rabatin
Predposledné dva úchytné body.Foto: Ondrej Rabatin
Nakoniec je potrebné plachtu odopnúť aj z vnútorných háčikov.Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má v základnom stave objem 233 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor je síce plytký, no má dvojité dno.Foto: Ondrej Rabatin
Po sklopení zadných sedadiel vznikne takmer rovná úložná plocha.Foto: Ondrej Rabatin
Motor dosahuje výkon 80 kW (109 k) a krútiaci moment 240 Nm.Foto: Ondrej Rabatin
Sedenie má iba štvormiestnu konfiguráciu.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu priestor na nohy nechýba.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska má jednoduchý dizajn.Foto: Ondrej Rabatin
Ovládacie prvky na stredovej konzole sú rozmiestnené tak, ako je to pre túto švédsku automobilku charakteristické. Audio systém strednej úrovne "High Performance" hral veľmi dobre. Mal som dokonca pocit, že lepšie, ako v predtým testovanom Volve S80.Foto: Ondrej Rabatin
Volant je neprimerane veľký. Riadenie má však primeraný odpor.Foto: Ondrej Rabatin
Dizajn hlavných prístrojov je strohý.Foto: Ondrej Rabatin
Farba poťahov ladí s lakom karosérie.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin