Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka v základnom stave 493 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Batéria je uložená pod podlahou batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin
Sklápanie sedadiel je mimoriadne jednoduché. Stlačí zatlačiť tlačidlo. Rovnako funguje aj elektronické ťažné zariadenie. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa sklápajú takmer do roviny. Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou je všetko zakryté, iba zo stredu hrdo vykúka výkonný šesťvalec. Foto: Ondrej Rabatin
Na zadných sedadlách vám miesto chýbať určite nebude. Foto: Ondrej Rabatin
Aj vzadu je sedenie naozaj komfortné. Foto: Ondrej Rabatin
Všimnite si detaily vypracovania interiéru a použité materiály. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú veľmi pohodlné. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér je naozaj prvotriedne kvalitný. Foto: Ondrej Rabatin
Poloha za volantom je na SUV výborná. Foto: Ondrej Rabatin
Na veľkom displeji v stredovej konzole si môžete dať zobrazovať aj dáta a grafy o tom, ako funguje hybridné pohonné ústrojenstvo. Foto: Ondrej Rabatin
Osemstupňová automatická prevodovka je výborná. Radí rýchlo a hladko. Za ňou sú otočné ovládače, ktorými sa nastavuje svetlá výška a tuhosť pruženia. Foto: Ondrej Rabatin
Volant sa dobre drží, riadenie má primeraný odpor. Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba príplatkové odvetrávanie sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin
Na veľkom displeji v stredovej konzole sa premietajú aj dáte z navigácie. Foto: Ondrej Rabatin
Množstvo asistenčných systémov. Foto: Ondrej Rabatin
Na veľkom displeji v stredovej konzole si môžete dať zobrazovať aj dáta a grafy o tom, ako funguje hybridné pohonné ústrojenstvo. Foto: Ondrej Rabatin
Na veľkom displeji v stredovej konzole sa premietajú aj dáte z navigácie. Foto: Ondrej Rabatin
Displej stredovej konzoly funguje aj ako displej audiosystému. Foto: Ondrej Rabatin
Displej stredovej konzoly dokáže zobrazovať údaje aj z klimatizácie. Foto: Ondrej Rabatin
Okolo auta je niekoľko kamier a na displeji v stredovej konzole môžete prepínať medzi jednotlivými zábermi. Foto: Ondrej Rabatin
Okolo auta je niekoľko kamier a na displeji v stredovej konzole môžete prepínať medzi jednotlivými zábermi. Foto: Ondrej Rabatin
Na displej medzi hlavnými prístrojmi sa premietajú aj údaje z navigácie. Foto: Ondrej Rabatin
Na displej medzi hlavnými prístrojmi sa premietajú aj údaje z audiosystému. Foto: Ondrej Rabatin
Na displej medzi hlavnými prístrojmi sa premietajú aj údaje z palubného počítača. Foto: Ondrej Rabatin
Aktívny tempomat má grafický výstup údajov na displeji medzi hlavnými prístrojmi. Foto: Ondrej Rabatin
Na displeji medzi prístrojmi sa zobrazí takéto auto, ak radar aktívneho tempomatu pred vami zaznamená vozidlo. Foto: Ondrej Rabatin
Na displej medzi prístrojmi môžu byť premietané aj pokyny navigácie. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka v základnom stave 493 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Batéria je uložená pod podlahou batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin
Sklápanie sedadiel je mimoriadne jednoduché. Stlačí zatlačiť tlačidlo. Rovnako funguje aj elektronické ťažné zariadenie. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa sklápajú takmer do roviny. Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou je všetko zakryté, iba zo stredu hrdo vykúka výkonný šesťvalec. Foto: Ondrej Rabatin
Na zadných sedadlách vám miesto chýbať určite nebude. Foto: Ondrej Rabatin
Aj vzadu je sedenie naozaj komfortné. Foto: Ondrej Rabatin
Všimnite si detaily vypracovania interiéru a použité materiály. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú veľmi pohodlné. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér je naozaj prvotriedne kvalitný. Foto: Ondrej Rabatin
Poloha za volantom je na SUV výborná. Foto: Ondrej Rabatin
Na veľkom displeji v stredovej konzole si môžete dať zobrazovať aj dáta a grafy o tom, ako funguje hybridné pohonné ústrojenstvo. Foto: Ondrej Rabatin
Osemstupňová automatická prevodovka je výborná. Radí rýchlo a hladko. Za ňou sú otočné ovládače, ktorými sa nastavuje svetlá výška a tuhosť pruženia. Foto: Ondrej Rabatin
Volant sa dobre drží, riadenie má primeraný odpor. Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba príplatkové odvetrávanie sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin
Na veľkom displeji v stredovej konzole sa premietajú aj dáte z navigácie. Foto: Ondrej Rabatin
Množstvo asistenčných systémov. Foto: Ondrej Rabatin
Na veľkom displeji v stredovej konzole si môžete dať zobrazovať aj dáta a grafy o tom, ako funguje hybridné pohonné ústrojenstvo. Foto: Ondrej Rabatin
Na veľkom displeji v stredovej konzole sa premietajú aj dáte z navigácie. Foto: Ondrej Rabatin
Displej stredovej konzoly funguje aj ako displej audiosystému. Foto: Ondrej Rabatin
Displej stredovej konzoly dokáže zobrazovať údaje aj z klimatizácie. Foto: Ondrej Rabatin
Okolo auta je niekoľko kamier a na displeji v stredovej konzole môžete prepínať medzi jednotlivými zábermi. Foto: Ondrej Rabatin
Okolo auta je niekoľko kamier a na displeji v stredovej konzole môžete prepínať medzi jednotlivými zábermi. Foto: Ondrej Rabatin
Na displej medzi hlavnými prístrojmi sa premietajú aj údaje z navigácie. Foto: Ondrej Rabatin
Na displej medzi hlavnými prístrojmi sa premietajú aj údaje z audiosystému. Foto: Ondrej Rabatin
Na displej medzi hlavnými prístrojmi sa premietajú aj údaje z palubného počítača. Foto: Ondrej Rabatin
Aktívny tempomat má grafický výstup údajov na displeji medzi hlavnými prístrojmi. Foto: Ondrej Rabatin
Na displeji medzi prístrojmi sa zobrazí takéto auto, ak radar aktívneho tempomatu pred vami zaznamená vozidlo. Foto: Ondrej Rabatin
Na displej medzi prístrojmi môžu byť premietané aj pokyny navigácie. Foto: Ondrej Rabatin

Mohlo by vás zaujímať