Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Nový vznetový trojvalec je síce úsporný a kultivovaný, no chýba mu sila 1,4-litrového predchodcu.Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka minimálne 261 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Operadlá zadných sedadiel nie sú štandardne delené.Foto: Ondrej Rabatin
Miesto na zadných sedadlách je primerané segmentu B.Foto: Ondrej Rabatin
Miesto na zadných sedadlách je primerané segmentu B.Foto: Ondrej Rabatin
Farba čalúnenia ladí s farbou karosérie.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska má jednoduchý dizajn, no pôsobí kvalitne.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska má jednoduchý dizajn, no pôsobí kvalitne.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Volant padne dobre do rúk, riadenie je presné a nie príliš preposilňované. Chýba len ovládanie rádia, za ktoré si účtujú 261 €.Foto: Ondrej Rabatin
Jednoduchý dizajn stredovej konzoly.Foto: Ondrej Rabatin
U Volkswagenu sme zvyknutí na vyššiu presnosť radenia.Foto: Ondrej Rabatin
Aj základné rádio hrá výborne. Klimatizácia v testovanom aute bola automatická.Foto: Ondrej Rabatin
Jednoduchá, no moderná grafika prístrojov.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin