Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Nový vznetový trojvalec je síce úsporný a kultivovaný, no chýba mu sila 1,4-litrového predchodcu. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Batožinový priestor ponúka minimálne 261 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Operadlá zadných sedadiel nie sú štandardne delené. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Miesto na zadných sedadlách je primerané segmentu B. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Miesto na zadných sedadlách je primerané segmentu B. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Farba čalúnenia ladí s farbou karosérie. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Palubná doska má jednoduchý dizajn, no pôsobí kvalitne. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Palubná doska má jednoduchý dizajn, no pôsobí kvalitne. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Volant padne dobre do rúk, riadenie je presné a nie príliš preposilňované. Chýba len ovládanie rádia, za ktoré si účtujú 261 €. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Jednoduchý dizajn stredovej konzoly. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
U Volkswagenu sme zvyknutí na vyššiu presnosť radenia. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Aj základné rádio hrá výborne. Klimatizácia v testovanom aute bola automatická. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Jednoduchá, no moderná grafika prístrojov. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať