
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Nový vznetový trojvalec je síce úsporný a kultivovaný, no chýba mu sila 1,4-litrového predchodcu.Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor ponúka minimálne 261 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Operadlá zadných sedadiel nie sú štandardne delené.Foto: Ondrej Rabatin

Miesto na zadných sedadlách je primerané segmentu B.Foto: Ondrej Rabatin

Miesto na zadných sedadlách je primerané segmentu B.Foto: Ondrej Rabatin

Farba čalúnenia ladí s farbou karosérie.Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska má jednoduchý dizajn, no pôsobí kvalitne.Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska má jednoduchý dizajn, no pôsobí kvalitne.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Volant padne dobre do rúk, riadenie je presné a nie príliš preposilňované. Chýba len ovládanie rádia, za ktoré si účtujú 261 €.Foto: Ondrej Rabatin

Jednoduchý dizajn stredovej konzoly.Foto: Ondrej Rabatin

U Volkswagenu sme zvyknutí na vyššiu presnosť radenia.Foto: Ondrej Rabatin

Aj základné rádio hrá výborne. Klimatizácia v testovanom aute bola automatická.Foto: Ondrej Rabatin

Jednoduchá, no moderná grafika prístrojov.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin