
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Nový vznetový trojvalec je síce úsporný a kultivovaný, no chýba mu sila 1,4-litrového predchodcu. Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor ponúka minimálne 261 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Operadlá zadných sedadiel nie sú štandardne delené. Foto: Ondrej Rabatin

Miesto na zadných sedadlách je primerané segmentu B. Foto: Ondrej Rabatin

Miesto na zadných sedadlách je primerané segmentu B. Foto: Ondrej Rabatin

Farba čalúnenia ladí s farbou karosérie. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska má jednoduchý dizajn, no pôsobí kvalitne. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska má jednoduchý dizajn, no pôsobí kvalitne. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Volant padne dobre do rúk, riadenie je presné a nie príliš preposilňované. Chýba len ovládanie rádia, za ktoré si účtujú 261 €. Foto: Ondrej Rabatin

Jednoduchý dizajn stredovej konzoly. Foto: Ondrej Rabatin

U Volkswagenu sme zvyknutí na vyššiu presnosť radenia. Foto: Ondrej Rabatin

Aj základné rádio hrá výborne. Klimatizácia v testovanom aute bola automatická. Foto: Ondrej Rabatin

Jednoduchá, no moderná grafika prístrojov. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin