Z tretieho modelu plastového trabanta sa predalo v rokoch 1957-1991 viac ako 3,5 milióna vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš
Trabant bolo relatívne lacné auto a malo výhodu, že nehrdzavelo.Foto: SITA/Erik Ďuriš
Dostať ho bolo v celom bývalom socialistickom bloku ako náhrada nedostatkových západných vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš
Trabant bolo relatívne lacné auto a malo výhodu, že nehrdzavelo.Foto: SITA/Erik Ďuriš
Z tretieho modelu plastového trabanta sa predalo v rokoch 1957-1991 viac ako 3,5 milióna vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš
K 1. januáru 2011 bolo v Nemecku ešte zaregistorovaných 33 726 trabantov. Dnes ich vlastnia najmä zberatelia starých áut.Foto: SITA/Erik Ďuriš
Z tretieho modelu plastového trabanta sa predalo v rokoch 1957-1991 viac ako 3,5 milióna vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš
Dostať ho bolo v celom bývalom socialistickom bloku ako náhrada nedostatkových západných vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš
Trabant bolo relatívne lacné auto a malo výhodu, že nehrdzavelo.Foto: SITA/Erik Ďuriš
Z tretieho modelu plastového trabanta sa predalo v rokoch 1957-1991 viac ako 3,5 milióna vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš
Foto: SITA/AP
Foto: SITA/AP
Foto: SITA/AP
Foto: SITA/AP
Foto: SITA/AP
Foto: SITA/AP
Foto: SITA/AP
Foto: SITA/AP
Foto: SITA/Marián Angelovič
Foto: SITA/Marián Angelovič
Foto: SITA/Marián Angelovič
Foto: SITA/Marián Angelovič
Foto: SITA/Marián Angelovič
Foto: SITA/Marián Peiger
Foto: SITA/Marián Peiger
Foto: SITA/Marián Peiger
Foto: SITA/Marián Peiger
Foto: SITA/Marián Peiger
Foto: SITA/Marián Peiger
Foto: SITA/Marián Peiger
Z tretieho modelu plastového trabanta sa predalo v rokoch 1957-1991 viac ako 3,5 milióna vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš