
Z tretieho modelu plastového trabanta sa predalo v rokoch 1957-1991 viac ako 3,5 milióna vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš

Trabant bolo relatívne lacné auto a malo výhodu, že nehrdzavelo.Foto: SITA/Erik Ďuriš

Dostať ho bolo v celom bývalom socialistickom bloku ako náhrada nedostatkových západných vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš

Trabant bolo relatívne lacné auto a malo výhodu, že nehrdzavelo.Foto: SITA/Erik Ďuriš

Z tretieho modelu plastového trabanta sa predalo v rokoch 1957-1991 viac ako 3,5 milióna vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš

K 1. januáru 2011 bolo v Nemecku ešte zaregistorovaných 33 726 trabantov. Dnes ich vlastnia najmä zberatelia starých áut.Foto: SITA/Erik Ďuriš

Z tretieho modelu plastového trabanta sa predalo v rokoch 1957-1991 viac ako 3,5 milióna vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš

Dostať ho bolo v celom bývalom socialistickom bloku ako náhrada nedostatkových západných vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš

Trabant bolo relatívne lacné auto a malo výhodu, že nehrdzavelo.Foto: SITA/Erik Ďuriš

Z tretieho modelu plastového trabanta sa predalo v rokoch 1957-1991 viac ako 3,5 milióna vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš

Foto: SITA/AP

Foto: SITA/AP

Foto: SITA/AP

Foto: SITA/AP

Foto: SITA/AP

Foto: SITA/AP

Foto: SITA/AP

Foto: SITA/AP

Foto: SITA/Marián Angelovič

Foto: SITA/Marián Angelovič

Foto: SITA/Marián Angelovič

Foto: SITA/Marián Angelovič

Foto: SITA/Marián Angelovič

Foto: SITA/Marián Peiger

Foto: SITA/Marián Peiger

Foto: SITA/Marián Peiger

Foto: SITA/Marián Peiger

Foto: SITA/Marián Peiger

Foto: SITA/Marián Peiger

Foto: SITA/Marián Peiger
Z tretieho modelu plastového trabanta sa predalo v rokoch 1957-1991 viac ako 3,5 milióna vozidiel.Foto: SITA/Erik Ďuriš