Nová generácia Priusu vyzerá oveľa lepšie ako jej predchodca. Foto: Ondrej Rabatin
Za príplatok je možné umiestniť na strechu solárne panely, ktoré dokážu poháňať klimatizáciu. Tá môže byť aktivovaná aj na diaľku, podobne ako prídavné kúrenie a v letných horúčavách tak vychladí interiér ešte pred tým, ako nastúpite. Foto: Ondrej Rabatin
Verzia Premium má LED diódy aj v predných svetlách. Foto: Ondrej Rabatin
Predný nárazník je dosť nízko. Foto: Ondrej Rabatin
Celkovému dojmu by veľmi pomohli 17-palcové disky kolies. Foto: Ondrej Rabatin
Zadný spojler trochu prekáža vo výhľade. Foto: Ondrej Rabatin
Zadné svetlá využívajú LED diódy. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má objem slušných 445 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má dvojité dno. Veko druhého dna však na nerovnostiach buchoce. Foto: Ondrej Rabatin
Hybridné pohonné ústrojenstvo Hybrid Synergy Drive. Foto: Ondrej Rabatin
Miesta na nohy je naozaj dosť. Foto: Ondrej Rabatin
Zadné sedadlá sú prekvapivo mäkké a komfortné. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér Toyoty Prius pôsobí veľmi moderne. Foto: Ondrej Rabatin
Pracovisko vodiča je veľmi útulné. Trochu nám ale chýbali akékoľvek prístroje za volantom. Prius napríklad vôbec nemá otáčkomer ani teplomer chladiacej kvapaliny motora. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola pôsobí veľmi futuristicky. Foto: Ondrej Rabatin
Navigácia bola dobre prepracovaná a navádzanie je premietané aj na čelné sklo. CD-čka sa vkladajú do mechaniky po odklopení celého displeja. Foto: Ondrej Rabatin
Spínače vyhrievania sedadiel sú umiestnené dosť neergonomicky. Foto: Ondrej Rabatin
Pekná maličká radiaca páka sa po zvolení režimu vráti do pôvodnej polohy. Tlačidlom vľavo sa radí parkovací režim a troma tlačidlami vpravo sa vyberá režim jazdy. Foto: Ondrej Rabatin
Takto pekne graficky je zobrazovaná činnosť hybridného pohonného ústrojenstva. Foto: Ondrej Rabatin
Najvyššia úroveň výbavy Premium má adaptívny tempomat, ktorý pomocou radaru sleduje vzdialenosť od vozidla idúceho pred vami a v prípade potreby brzdí za vás. Foto: Toyota
Aj Prius je vybavený inteligentným parkovacím asistentom, ktorý zaparkuje za vás. Stačí iba regulovať rýchlosť. Asistent dokáže parkovať priečne aj pozdĺžne. Foto: Toyota
Motor a elektromotor sú umiestnené pod prednou kapotou a v podstate sú spojené do jedného agregátu. Batéria sa nachádza vzadu. Foto: Toyota
Po dotyku hociktorého z tlačidiel umiestnených na volante v tvare kruhu sa na stredovom displeji zobrazí, na ktorom tlačidle máte prst. Foto: Toyota
Čiastočný rez pohonného ústrojenstva Priusu. Foto: Toyota
Nová generácia Priusu vyzerá oveľa lepšie ako jej predchodca. Foto: Ondrej Rabatin
Za príplatok je možné umiestniť na strechu solárne panely, ktoré dokážu poháňať klimatizáciu. Tá môže byť aktivovaná aj na diaľku, podobne ako prídavné kúrenie a v letných horúčavách tak vychladí interiér ešte pred tým, ako nastúpite. Foto: Ondrej Rabatin
Verzia Premium má LED diódy aj v predných svetlách. Foto: Ondrej Rabatin
Predný nárazník je dosť nízko. Foto: Ondrej Rabatin
Celkovému dojmu by veľmi pomohli 17-palcové disky kolies. Foto: Ondrej Rabatin
Zadný spojler trochu prekáža vo výhľade. Foto: Ondrej Rabatin
Zadné svetlá využívajú LED diódy. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má objem slušných 445 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má dvojité dno. Veko druhého dna však na nerovnostiach buchoce. Foto: Ondrej Rabatin
Hybridné pohonné ústrojenstvo Hybrid Synergy Drive. Foto: Ondrej Rabatin
Miesta na nohy je naozaj dosť. Foto: Ondrej Rabatin
Zadné sedadlá sú prekvapivo mäkké a komfortné. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér Toyoty Prius pôsobí veľmi moderne. Foto: Ondrej Rabatin
Pracovisko vodiča je veľmi útulné. Trochu nám ale chýbali akékoľvek prístroje za volantom. Prius napríklad vôbec nemá otáčkomer ani teplomer chladiacej kvapaliny motora. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola pôsobí veľmi futuristicky. Foto: Ondrej Rabatin
Navigácia bola dobre prepracovaná a navádzanie je premietané aj na čelné sklo. CD-čka sa vkladajú do mechaniky po odklopení celého displeja. Foto: Ondrej Rabatin
Spínače vyhrievania sedadiel sú umiestnené dosť neergonomicky. Foto: Ondrej Rabatin
Pekná maličká radiaca páka sa po zvolení režimu vráti do pôvodnej polohy. Tlačidlom vľavo sa radí parkovací režim a troma tlačidlami vpravo sa vyberá režim jazdy. Foto: Ondrej Rabatin
Takto pekne graficky je zobrazovaná činnosť hybridného pohonného ústrojenstva. Foto: Ondrej Rabatin
Najvyššia úroveň výbavy Premium má adaptívny tempomat, ktorý pomocou radaru sleduje vzdialenosť od vozidla idúceho pred vami a v prípade potreby brzdí za vás. Foto: Toyota
Aj Prius je vybavený inteligentným parkovacím asistentom, ktorý zaparkuje za vás. Stačí iba regulovať rýchlosť. Asistent dokáže parkovať priečne aj pozdĺžne. Foto: Toyota
Motor a elektromotor sú umiestnené pod prednou kapotou a v podstate sú spojené do jedného agregátu. Batéria sa nachádza vzadu. Foto: Toyota
Po dotyku hociktorého z tlačidiel umiestnených na volante v tvare kruhu sa na stredovom displeji zobrazí, na ktorom tlačidle máte prst. Foto: Toyota
Čiastočný rez pohonného ústrojenstva Priusu. Foto: Toyota

Mohlo by vás zaujímať