Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má v základnom stave objem 270 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Nová benzínová "jedna-šestka" je výkonnejšia a úspornejšia zároveň. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je miesta na nohy tak akurát. Foto: Ondrej Rabatin
Zadné sedadlá sú pomerne mäkké. Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska je strohá, no prehľadná. Foto: Ondrej Rabatin
Strohej stredovej konzole dodávajú aspoň trochu elegancie chrómované lemy po bokoch. Foto: Ondrej Rabatin
SX4-ka má veľmi dobrý volant a komunikatívne riadenie so správnym odporom. Foto: Ondrej Rabatin
Na sedadlách sa sedí dosť vysoko. Chýba im výraznejšie bočné vedenie. Foto: Ondrej Rabatin
"Budíky" majú novú grafiku. Displej palubného počítača je po novom medzi nimi. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má v základnom stave objem 270 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Nová benzínová "jedna-šestka" je výkonnejšia a úspornejšia zároveň. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je miesta na nohy tak akurát. Foto: Ondrej Rabatin
Zadné sedadlá sú pomerne mäkké. Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska je strohá, no prehľadná. Foto: Ondrej Rabatin
Strohej stredovej konzole dodávajú aspoň trochu elegancie chrómované lemy po bokoch. Foto: Ondrej Rabatin
SX4-ka má veľmi dobrý volant a komunikatívne riadenie so správnym odporom. Foto: Ondrej Rabatin
Na sedadlách sa sedí dosť vysoko. Chýba im výraznejšie bočné vedenie. Foto: Ondrej Rabatin
"Budíky" majú novú grafiku. Displej palubného počítača je po novom medzi nimi. Foto: Ondrej Rabatin











