
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Subaru ako jediné na svete vyrába ploché vznetové motory s protichodnými piestami. Foto: Ondrej Rabatin

Symetrický pohon všetkých štyroch kolies je pre značku Subaru charakteristický. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor ponúka 486 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Veľkosť batožinového priestoru je naozaj slušná. Foto: Ondrej Rabatin

Vo vnútri sa dajú prepravovať aj lyže. Foto: Ondrej Rabatin

V priestore na nohy by sa dalo tancovať. Foto: Ondrej Rabatin

Na zadných sedadlách je miesta prebytok. Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá nemajú výrazné bočné vedenie. Foto: Ondrej Rabatin

Verzia Sport má okrem iného aj pekné hliníkové pedále. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola vyzerá dobre. Škoda len, že ten všetok kov nie je pravý. Foto: Ondrej Rabatin

V interiéri je množstvo odkladacích priestorov. Foto: Ondrej Rabatin

Volant má zaujímavý tvar a dobre sa drží v rukách. Foto: Ondrej Rabatin

Pri ľavom kolene má vodič zhluk ovládacích prvkov. Okrem spätných zrkadiel je tu elektronická parkovacia brzda, asistent rozjazdu z kopca, stabilizačný systém a otváranie batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin

Unikátny motor má výkon 110 kW (150 k). Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin