Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Dvojlitrový benzínový motor prepĺňaný turbodúchadlom produkuje 147 kW. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor Superbu je prístupný dvomi spôsobmi - buď ako na sedane, alebo alebo sa veko vyklopí aj so zadným sklom, ako v prípade hatchbacku.. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor Superbu je prístupný dvomi spôsobmi - buď ako na sedane, alebo alebo sa veko vyklopí aj so zadným sklom, ako v prípade hatchbacku.. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor Superbu je proste obrovský. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
V Superbe nebudete mať problém ani s prepravou dlhších predmetov. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
V strednej úrovni výbavy Superbu si cestujúci vzadu vôbec nemôžu nastavovať teplotu. Chýbajú dokonca aj výduchy klimatizácie. Zadné sedadlá sú však vyhrievané. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Dvojspojková prevodovka DSG patrí medzi to najlepšie medzi automatickými prevodovkami. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Peugeot 508 GT má pod kapotou 2,2-litrový turbodiesel s výkonom 150 kW. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Aj v Peugeote odveziete dlhšie predmety. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá v Peugeote sú špičkové. Dostatočne komfortné, no v zákrutách poskytujú potrebnú podporu. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Ešte aj koniec stredového tunela je vzadu podsvietený. Foto: Ondrej Rabatin
Peugeot má interiér osvetlený zaujímavým svetlom - niečo ako xenón. Dodáva to interiéru nádych luxusu. Foto: Ondrej Rabatin
Cestujúci na zadných sedadlách Peugeotu 508 majú väčšie možnosti nastavenia klimatizácie, ako v Superbe. Chýba však vyhrievanie sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Tlačidiel na volante Peugeotu 508 je trochu priveľa. Foto: Ondrej Rabatin
Držiaky na poháre mi na tej stredovej konzole nejako nepasujú. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Peugeot 508 má veľmi dobre zvládnuté ovládanie telefónu cez Bluetooth. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Tlačidlo vypínania stabilizácie je schované v malej skrinke pri vodičovom ľavom kolene. Foto: Ondrej Rabatin
V dobe, kedy výrobcovia často zabúdajú na teplomer chladiacej kvapaliny má Peugeot 508 nie len ten, ale má aj teplomer oleja, čo je výborné. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Radiaca páka Peugeotu je aj podsvietená. Samotná prevodovka je výborná, sekvenčné radenie má Peugeot ako jeden z mála správne - logicky. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Dvojlitrový benzínový motor prepĺňaný turbodúchadlom produkuje 147 kW. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor Superbu je prístupný dvomi spôsobmi - buď ako na sedane, alebo alebo sa veko vyklopí aj so zadným sklom, ako v prípade hatchbacku.. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor Superbu je prístupný dvomi spôsobmi - buď ako na sedane, alebo alebo sa veko vyklopí aj so zadným sklom, ako v prípade hatchbacku.. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor Superbu je proste obrovský. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
V Superbe nebudete mať problém ani s prepravou dlhších predmetov. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
V strednej úrovni výbavy Superbu si cestujúci vzadu vôbec nemôžu nastavovať teplotu. Chýbajú dokonca aj výduchy klimatizácie. Zadné sedadlá sú však vyhrievané. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Dvojspojková prevodovka DSG patrí medzi to najlepšie medzi automatickými prevodovkami. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Peugeot 508 GT má pod kapotou 2,2-litrový turbodiesel s výkonom 150 kW. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Aj v Peugeote odveziete dlhšie predmety. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá v Peugeote sú špičkové. Dostatočne komfortné, no v zákrutách poskytujú potrebnú podporu. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Ešte aj koniec stredového tunela je vzadu podsvietený. Foto: Ondrej Rabatin
Peugeot má interiér osvetlený zaujímavým svetlom - niečo ako xenón. Dodáva to interiéru nádych luxusu. Foto: Ondrej Rabatin
Cestujúci na zadných sedadlách Peugeotu 508 majú väčšie možnosti nastavenia klimatizácie, ako v Superbe. Chýba však vyhrievanie sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Tlačidiel na volante Peugeotu 508 je trochu priveľa. Foto: Ondrej Rabatin
Držiaky na poháre mi na tej stredovej konzole nejako nepasujú. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Peugeot 508 má veľmi dobre zvládnuté ovládanie telefónu cez Bluetooth. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Tlačidlo vypínania stabilizácie je schované v malej skrinke pri vodičovom ľavom kolene. Foto: Ondrej Rabatin
V dobe, kedy výrobcovia často zabúdajú na teplomer chladiacej kvapaliny má Peugeot 508 nie len ten, ale má aj teplomer oleja, čo je výborné. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Radiaca páka Peugeotu je aj podsvietená. Samotná prevodovka je výborná, sekvenčné radenie má Peugeot ako jeden z mála správne - logicky. Foto: Ondrej Rabatin











