
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Obrovský batožinový priestor ponúka už v základnom stave 560 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Turbodúchadlom preplňovaná "jedna-dvojka" produkuje 77 kW (105 k).Foto: Ondrej Rabatin

V Octavii nebudete mať núdzu o priestor na nohy.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Aj základné sedadlá poskytujú dostatočné bočné vedenie a sú zároveň komfortné.Foto: Ondrej Rabatin

Vypracovanie interiéru je veľmi kvalitné.Foto: Ondrej Rabatin

Všade je množstvo praktických odkladacích schránok. Do dverí sa zmestí aj fľaša.Foto: Ondrej Rabatin

Posed za volantom je celkom príjemný.Foto: Ondrej Rabatin

Na stredovej konzole takto vybavenej Octavie vidno, že už to nie je iba "obyčajná Škodovka", ako ju poznáme.Foto: Ondrej Rabatin

Všade je množstvo praktických odkladacích schránok.Foto: Ondrej Rabatin

Všade je množstvo praktických odkladacích schránok.Foto: Ondrej Rabatin

S faceliftom prišiel aj nový tvar volantu.Foto: Ondrej Rabatin

Po facelifte dostala Octavia zaujímavejšiu grafiku prístrojov.Foto: Ondrej Rabatin

Radenie šesťstupňovej prevodovky je síce presné, no páka chodí príliš ľahko.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin