Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Obrovský batožinový priestor ponúka už v základnom stave 560 litrov.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Turbodúchadlom preplňovaná "jedna-dvojka" produkuje 77 kW (105 k).Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať V Octavii nebudete mať núdzu o priestor na nohy.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Aj základné sedadlá poskytujú dostatočné bočné vedenie a sú zároveň komfortné.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Vypracovanie interiéru je veľmi kvalitné.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Všade je množstvo praktických odkladacích schránok. Do dverí sa zmestí aj fľaša.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Posed za volantom je celkom príjemný.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Na stredovej konzole takto vybavenej Octavie vidno, že už to nie je iba "obyčajná Škodovka", ako ju poznáme.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Všade je množstvo praktických odkladacích schránok.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Všade je množstvo praktických odkladacích schránok.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať S faceliftom prišiel aj nový tvar volantu.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Po facelifte dostala Octavia zaujímavejšiu grafiku prístrojov.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Radenie šesťstupňovej prevodovky je síce presné, no páka chodí príliš ľahko.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať