
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor ponúka v základnom stave 315 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Nový motor 1.2 TSI s výkonom 77 kW (105 k). Foto: Ondrej Rabatin

Priestorové pomery sa nezmenili, vzadu je stále dostatok miesta. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Športové sedadlá poskytujú dostatočné bočné vedenie. Foto: Ondrej Rabatin

Sedemstupňová prevodovka DSG radí rýchlo, no niekedy sa nevie rozhodnúť. Foto: Ondrej Rabatin

Nové prístroje sú graficky zaujímavejšie. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska pôsobí hodnotnejšie. Foto: Ondrej Rabatin

Jeden z nových typov autorádií. Foto: Ondrej Rabatin

Na volante mi chýbalo aspoň ovládanie autorádia. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska pôsobí hodnotnejšie. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor ponúka v základnom stave 315 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Nový motor 1.2 TSI s výkonom 77 kW (105 k). Foto: Ondrej Rabatin

Priestorové pomery sa nezmenili, vzadu je stále dostatok miesta. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Športové sedadlá poskytujú dostatočné bočné vedenie. Foto: Ondrej Rabatin

Sedemstupňová prevodovka DSG radí rýchlo, no niekedy sa nevie rozhodnúť. Foto: Ondrej Rabatin

Nové prístroje sú graficky zaujímavejšie. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska pôsobí hodnotnejšie. Foto: Ondrej Rabatin

Jeden z nových typov autorádií. Foto: Ondrej Rabatin

Na volante mi chýbalo aspoň ovládanie autorádia. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska pôsobí hodnotnejšie. Foto: Ondrej Rabatin