Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka v základnom stave 315 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Nový motor 1.2 TSI s výkonom 77 kW (105 k). Foto: Ondrej Rabatin
Priestorové pomery sa nezmenili, vzadu je stále dostatok miesta. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Športové sedadlá poskytujú dostatočné bočné vedenie. Foto: Ondrej Rabatin
Sedemstupňová prevodovka DSG radí rýchlo, no niekedy sa nevie rozhodnúť. Foto: Ondrej Rabatin
Nové prístroje sú graficky zaujímavejšie. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska pôsobí hodnotnejšie. Foto: Ondrej Rabatin
Jeden z nových typov autorádií. Foto: Ondrej Rabatin
Na volante mi chýbalo aspoň ovládanie autorádia. Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska pôsobí hodnotnejšie. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka v základnom stave 315 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Nový motor 1.2 TSI s výkonom 77 kW (105 k). Foto: Ondrej Rabatin
Priestorové pomery sa nezmenili, vzadu je stále dostatok miesta. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Športové sedadlá poskytujú dostatočné bočné vedenie. Foto: Ondrej Rabatin
Sedemstupňová prevodovka DSG radí rýchlo, no niekedy sa nevie rozhodnúť. Foto: Ondrej Rabatin
Nové prístroje sú graficky zaujímavejšie. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska pôsobí hodnotnejšie. Foto: Ondrej Rabatin
Jeden z nových typov autorádií. Foto: Ondrej Rabatin
Na volante mi chýbalo aspoň ovládanie autorádia. Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska pôsobí hodnotnejšie. Foto: Ondrej Rabatin