
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor ponúka v základnom stave 430 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Veľmi praktický detail - malá polička za zadnými sedadlami.Foto: Ondrej Rabatin

Veľmi praktický detail - malá polička za zadnými sedadlami.Foto: Ondrej Rabatin

Sklápanie sedadiel je klasické. Sedadlá sa nesklápajú do roviny.Foto: Ondrej Rabatin

Priestor na nohy je adekvátny segmentu B. Dvaja 180 cm vysokí ľudia sa však v aute za seba bez problémov posadia.Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je miesto pre troch cestujúcich.Foto: Ondrej Rabatin

Športové sedadlá majú celkom dobré bočné vedenie.Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska má zaujímavý tvar. Dotvára športový "imidž".Foto: Seat Ibiza ST

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Volant má veľmi dobrý tvar. Riadenie je celkovo príjemné.Foto: Ondrej Rabatin

Musím pochváliť audiosystém. Na túto triedu hral nadštandardne dobre.Foto: Ondrej Rabatin

Niekoľko ovládacích prvkov nájdete aj na stredovom tuneli pred radiacou pákou.Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje sú dobre čitateľné a majú príjemný športový nádych.Foto: Ondrej Rabatin

Silnejšia verzia nového motora so vstrekovaním Common Rail disponuje výkonom 77 kW (105 k) a krútiacim momentom 250 Nm.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin