Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Majestátny chladič je neodmysliteľným charakteristickým prvkom všetkých modelov značky Rolls-Royce a to dokonca aj v súčasnosti.Foto: Ondrej Rabatin
Legendárna soška „Spirit of Ecstasy“ prezývaná tiež „Emily“.Foto: Ondrej Rabatin
Trojramenný volant má dosť tenký veniec.Foto: Ondrej Rabatin
Všimnite si elektrické ovládanie všetkých štyroch okien.Foto: Ondrej Rabatin
Medzi prednými sedadlami nie je takmer žiadna medzera.Foto: Ondrej Rabatin
Na nedostatok miesta sa pasažieri sťažovať určite nemôžu.Foto: Ondrej Rabatin
Zadný "gauč" je neuveriteľne pohodlný a mäkký.Foto: Ondrej Rabatin
Luxus na zadných sedadlách.Foto: Ondrej Rabatin
Celá prístrojová doska je z poctivého dreva.Foto: Ondrej Rabatin
Všetky prístroje sú v strede, aby sa zjednodušila výroba pravostranných aj ľavostranných verzií.Foto: Ondrej Rabatin
Pohľad na nezaplatenie.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Kapota je ešte "dvojkrídlová".Foto: Ondrej Rabatin
Motor je uložený prekvapivo nízko.Foto: Ondrej Rabatin
Pokyny o výmene oleja.Foto: Ondrej Rabatin
Vedľa výrobného štítku má samostatné miesto ďalší štítok s hrdým nápisom "Made in England".Foto: Ondrej Rabatin
Tento Rolls-Royce z roku 1963 jazdí na 100-oktánový benzín.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin