
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Majestátny chladič je neodmysliteľným charakteristickým prvkom všetkých modelov značky Rolls-Royce a to dokonca aj v súčasnosti. Foto: Ondrej Rabatin

Legendárna soška „Spirit of Ecstasy“ prezývaná tiež „Emily“. Foto: Ondrej Rabatin

Trojramenný volant má dosť tenký veniec. Foto: Ondrej Rabatin

Všimnite si elektrické ovládanie všetkých štyroch okien. Foto: Ondrej Rabatin

Medzi prednými sedadlami nie je takmer žiadna medzera. Foto: Ondrej Rabatin

Na nedostatok miesta sa pasažieri sťažovať určite nemôžu. Foto: Ondrej Rabatin

Zadný "gauč" je neuveriteľne pohodlný a mäkký. Foto: Ondrej Rabatin

Luxus na zadných sedadlách. Foto: Ondrej Rabatin

Celá prístrojová doska je z poctivého dreva. Foto: Ondrej Rabatin

Všetky prístroje sú v strede, aby sa zjednodušila výroba pravostranných aj ľavostranných verzií. Foto: Ondrej Rabatin

Pohľad na nezaplatenie. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Kapota je ešte "dvojkrídlová". Foto: Ondrej Rabatin

Motor je uložený prekvapivo nízko. Foto: Ondrej Rabatin

Pokyny o výmene oleja. Foto: Ondrej Rabatin

Vedľa výrobného štítku má samostatné miesto ďalší štítok s hrdým nápisom "Made in England". Foto: Ondrej Rabatin

Tento Rolls-Royce z roku 1963 jazdí na 100-oktánový benzín. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin