
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Kryty pod zadnými sedadlami zabraňujú odkotúľaniu menších predmetov z batžinového priestoru pod nohy cestujúcich pri brzdení. Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor rozhodne nie je malý, ale pri takom veľkom aute neohúri. Foto: Ondrej Rabatin

Všimnite si odkladacie priestory aj v spodnej časti zadných sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin

Miesta na nohy je dostatok ako v druhom, tak aj v treťom rade sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin

Sedenie je dostatočne komfortné. Foto: Ondrej Rabatin

Nastupovanie dozadu je pomerne jednoduché. Predtým však treba odopnúť bezpečnostný pás. Foto: Ondrej Rabatin

Výduchy klimatizácie sú aj v streche. Foto: Ondrej Rabatin

Aj cestujúci v druhom rade sedadiel môžu obsluhovať klimatizáciu. Foto: Ondrej Rabatin

Otváranie posuvných bočných okien je nepraktické. Vo väčšine áut tejto triedy je to však riešené takýmto spôsobom. V Trafficu sa mi to okno ale ani nepodarilo otvoriť. Foto: Ondrej Rabatin

Výduchy klimatizácie pre nohy cestujúcich v druhom rade sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska pripomína osobné autá. Foto: Ondrej Rabatin

Radiaca páka je veľmi blízko volantu, čo je výborné. Foto: Ondrej Rabatin

Volant je naklonený viac, ako sme na to zvyknutí pri osobných autách. Prístroje poznáme aj z iných modelov. Chýba im teplomer chladiacej kvapaliny. Foto: Ondrej Rabatin

Radiaca páka občas zavadzia pri obsluhovaní klimatizácie, ku ktorej sa musíte natiahnuť. Foto: Ondrej Rabatin

Ulička medzi prednými sedadlami, ktorou sa dá prejsť dozadu. Foto: Ondrej Rabatin

Na dverách je ďalší obrovský odkladací priestor. Foto: Ondrej Rabatin

Posed za volantom je dosť vysoký, čo ale v tejto triede nie je nič nezvyčajné. Foto: Ondrej Rabatin

S takýmito spätnými zrkadlami máte dokonalý prehľad o tom, čo sa deje za vami. Ich spodná časť vám poskytuje pohľad na zadné kolesá, aby ste nimi napríklad nevyšli na obrubník. Foto: Ondrej Rabatin

Vyhrievanie sedadiel je "skryté" v ich zadnej časti. Foto: Ondrej Rabatin

Na rádiom je ďalší menší odkladací priestor a audiokonektory, na pripojenie prenosných prehrávacích zariadení. Foto: Ondrej Rabatin

Pod kapotou pracoval silnejší motor 2.0 dCi s výkonom 84 kW (115 k) a krútiacim momentom 290 Nm. Foto: Ondrej Rabatin

Všimnite si zaujímavo tvarované sanie. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin