
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Nakladacia hrana je príjemne nízko. Foto: Ondrej Rabatin

V základnom stave ponúka batožinový priestor 491 litrov. Pohyb krytu batožinového priestoru uľahčujú drážky. Foto: Ondrej Rabatin

Po sklopení sedadiel máte k dispozícii 1567 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá sa nesklápajú do roviny. Pred sklopením operadiel je nutné vyklopiť sedáky. Obmedzujúca je aj poloha predných sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin

Najsilnejšia verzia motora 1.5 dCi nemá citeľnú turbodieru. Foto: Ondrej Rabatin

Na nohy nebudete mať vzadu málo miesta. Foto: Ondrej Rabatin

Dozadu by sa mali zmestiť aj traja dospelí. Foto: Ondrej Rabatin

Predné sedadlá sú viac komfortné, ako športové. Foto: Ondrej Rabatin

Radiaca páka prevodovky EDC je o čosi dlhšia, ako v prípade klasickej manuálnej prevodovky. Foto: Ondrej Rabatin

Volant príjemne padne do rúk. Riadenie má ten správny odpor. Tlačidlá na volante by mohli byť podsvietené. Foto: Ondrej Rabatin

Opäť navigácia Carminat TomTom, ktorú Renault používa vo väčšine svojich modelov. Foto: Ondrej Rabatin

Klimatizácia poteší troma režimami - Soft, Auto a Fast. Foto: Ondrej Rabatin

Ovládanie navigácie, tempomatu, obmedzovaču rýchlosti a elektronickú parkovaciu brzdu poznáme aj z ostatných modelov. Foto: Ondrej Rabatin

Na displeji vpravo sa zobrazuje zaradený stupeň prevodovky EDC. Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba USB port a AUX vstup. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin