Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Nakladacia hrana je príjemne nízko.Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave ponúka batožinový priestor 491 litrov. Pohyb krytu batožinového priestoru uľahčujú drážky.Foto: Ondrej Rabatin
Po sklopení sedadiel máte k dispozícii 1567 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa nesklápajú do roviny. Pred sklopením operadiel je nutné vyklopiť sedáky. Obmedzujúca je aj poloha predných sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin
Najsilnejšia verzia motora 1.5 dCi nemá citeľnú turbodieru.Foto: Ondrej Rabatin
Na nohy nebudete mať vzadu málo miesta.Foto: Ondrej Rabatin
Dozadu by sa mali zmestiť aj traja dospelí.Foto: Ondrej Rabatin
Predné sedadlá sú viac komfortné, ako športové.Foto: Ondrej Rabatin
Radiaca páka prevodovky EDC je o čosi dlhšia, ako v prípade klasickej manuálnej prevodovky.Foto: Ondrej Rabatin
Volant príjemne padne do rúk. Riadenie má ten správny odpor. Tlačidlá na volante by mohli byť podsvietené.Foto: Ondrej Rabatin
Opäť navigácia Carminat TomTom, ktorú Renault používa vo väčšine svojich modelov.Foto: Ondrej Rabatin
Klimatizácia poteší troma režimami - Soft, Auto a Fast.Foto: Ondrej Rabatin
Ovládanie navigácie, tempomatu, obmedzovaču rýchlosti a elektronickú parkovaciu brzdu poznáme aj z ostatných modelov.Foto: Ondrej Rabatin
Na displeji vpravo sa zobrazuje zaradený stupeň prevodovky EDC.Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba USB port a AUX vstup.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin