Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Vznetový šesťvalec sa môže pochváliť kultivovaným chodom a pôsobivým výkonom (177 kW).Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má objem 477 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
O dostatok priestoru na kolená sa obávať nemusíte.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu sa sedí komfortne, aj keď možno v trochu väčšom záklone.Foto: Ondrej Rabatin
Automatická klimatizácia je trojzónová. Pasažieri na zadných sedadlách si teda môžu nastaviť vlastnú teplotu.Foto: Ondrej Rabatin
Latitude má dve strešné okná.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú predovšetkým komfortné, podporu v zákrutách od nich nečakajte.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá majú elektrické ovládanie, vodičovo má aj masážnu funkciu.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska je mixom luxusných a bežných prvkov.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska je mixom luxusných a bežných prvkov.Foto: Ondrej Rabatin
Za volantom sa sedí celkom príjemne...obzvlášť so zapnutou masážou.Foto: Ondrej Rabatin
Rovnaký volant má aj Laguna, no lakovaný vrch je špecifický pre Latitude.Foto: Ondrej Rabatin
Rovnakú navigáciu nájdete napríklad aj v Cliu.Foto: Ondrej Rabatin
Klavírny lak pokračuje aj na stredovom tuneli.Foto: Ondrej Rabatin
Grafika a podsvietenie prístojov pôsobí moderne a elegantne. Dobrú grafiku má aj malý displej v strede.Foto: Ondrej Rabatin
Latitude sa môže pochváliť dokonca aj parfumovaným osviežovačom vzduchu.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin