Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor pôsobí trochu plytko, no v základnom stave ponúka 450 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Veko batožinového priestoru je dvojdielne. Spodný diel nie je za každých okolností práve najpraktickejší, ale občas dokáže poslúžiť napríklad aj ako sedadlo.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa sklápajú veľmi jednoducho - pomocou týchto páčok hneď na začiatku batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin
Sklopením zadných sedadiel vznikne naozaj veľký úložný priestor.Foto: Ondrej Rabatin
Slabší dvojlitrový turbodiesel produkuje 110 kW (150 k) a 320 Nm.Foto: Ondrej Rabatin
Cestujúci vzadu sa na nedostatok miesta sťažovať nebudú. K dispozícii majú aj stolčeky vyklápajúce sa z operadiel predných sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin
Sklon zadných operadiel je tak isto regulovateľný. Sedenie vzadu je teda veľmi pohodlné.Foto: Ondrej Rabatin
V zadnej lakťovej opierke je aj otvor do batožinového priestoru, ktorý umožní prepraviť dlhšie predmety, ako napríklad lyže bez sklápania sedadiel.Foto: Ondrej Rabatin
Čalúnenie sedadiel je veľmi originálne.Foto: Ondrej Rabatin
Vodičovo sedadlo je ovládané elektronicky.Foto: Ondrej Rabatin
Dizajn palubnej dosky je celkom uspokojivý, no kvalita použitých plastov by mohla byť vyššia.Foto: Ondrej Rabatin
Dizajn palubnej dosky je celkom uspokojivý, no kvalita použitých plastov by mohla byť vyššia.Foto: Ondrej Rabatin
Pracovisko vodiča má dobrú ergonómiu.Foto: Ondrej Rabatin
Rozlíšenie displeja by v dnešnej dobe mohlo byť aj vyššie.Foto: Ondrej Rabatin
Vedľa ovládača multimediálneho systému je elektronická parkovacia brzda.Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je na prvý pohľad kvôli množstve tlačidiel trochu chaotická, ale ovládanie je relatívne jednoduché.Foto: Ondrej Rabatin
Trojramenný kožou čalúnený volant má dobrý tvar, no jeho uhol sklonu nie je práve najlepší.Foto: Ondrej Rabatin
Grafika prístrojov je jednoduchá a dnes už nedokáže príliš očariť.Foto: Ondrej Rabatin
Takto vyzerá menu multimediálneho systému.Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba barometer, kompas, či výškomer.Foto: Ondrej Rabatin
Informácie o bočnom náklone, pozdĺžnom náklone a uhle vytočenia kolies.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin