
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor pôsobí trochu plytko, no v základnom stave ponúka 450 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Veko batožinového priestoru je dvojdielne. Spodný diel nie je za každých okolností práve najpraktickejší, ale občas dokáže poslúžiť napríklad aj ako sedadlo. Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá sa sklápajú veľmi jednoducho - pomocou týchto páčok hneď na začiatku batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin

Sklopením zadných sedadiel vznikne naozaj veľký úložný priestor. Foto: Ondrej Rabatin

Slabší dvojlitrový turbodiesel produkuje 110 kW (150 k) a 320 Nm. Foto: Ondrej Rabatin

Cestujúci vzadu sa na nedostatok miesta sťažovať nebudú. K dispozícii majú aj stolčeky vyklápajúce sa z operadiel predných sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin

Sklon zadných operadiel je tak isto regulovateľný. Sedenie vzadu je teda veľmi pohodlné. Foto: Ondrej Rabatin

V zadnej lakťovej opierke je aj otvor do batožinového priestoru, ktorý umožní prepraviť dlhšie predmety, ako napríklad lyže bez sklápania sedadiel. Foto: Ondrej Rabatin

Čalúnenie sedadiel je veľmi originálne. Foto: Ondrej Rabatin

Vodičovo sedadlo je ovládané elektronicky. Foto: Ondrej Rabatin

Dizajn palubnej dosky je celkom uspokojivý, no kvalita použitých plastov by mohla byť vyššia. Foto: Ondrej Rabatin

Dizajn palubnej dosky je celkom uspokojivý, no kvalita použitých plastov by mohla byť vyššia. Foto: Ondrej Rabatin

Pracovisko vodiča má dobrú ergonómiu. Foto: Ondrej Rabatin

Rozlíšenie displeja by v dnešnej dobe mohlo byť aj vyššie. Foto: Ondrej Rabatin

Vedľa ovládača multimediálneho systému je elektronická parkovacia brzda. Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola je na prvý pohľad kvôli množstve tlačidiel trochu chaotická, ale ovládanie je relatívne jednoduché. Foto: Ondrej Rabatin

Trojramenný kožou čalúnený volant má dobrý tvar, no jeho uhol sklonu nie je práve najlepší. Foto: Ondrej Rabatin

Grafika prístrojov je jednoduchá a dnes už nedokáže príliš očariť. Foto: Ondrej Rabatin

Takto vyzerá menu multimediálneho systému. Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba barometer, kompas, či výškomer. Foto: Ondrej Rabatin

Informácie o bočnom náklone, pozdĺžnom náklone a uhle vytočenia kolies. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin