
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: SITA

Vzadu je toľko miesta na nohy, ako v dnešných autách nižšej strednej triedy.Foto: Ondrej Rabatin

Zadné sedadlá sú neuveriteľne mäkké. Nechýba ani lakťová opierka.Foto: Ondrej Rabatin

Predné sedadlá spája lakťová opierka a odkladacia skrinka.Foto: Ondrej Rabatin

Do šestnástky sa montovalo niekoľko typov palubných dosiek. Žiadnemu však nechýbal zmysel pre detail. Všimnite si nápis "Renault 16" v pravej časti.Foto: Ondrej Rabatin

Volant svojou veľkosťou pripomína kormidlo. Na pravej strane si všimnite radiacu páku. Páčkami vľavo sa ovládajú svetlá, klaksón a smerovky.Foto: Ondrej Rabatin

Mariánova šestnástka má aj dobové autorádio značky Philips.Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje sú veľmi jednoduché, no vkusne navrhnuté. Chýba otáčkomer.Foto: Ondrej Rabatin

V šesťdesiatych rokoch minulého storočia ešte neboli zavedené jednotné ikony pre typické ovládacie prvky automobilov. Všimnite si, ako Renault znázorňoval ovládanie vetrania. Dolná páčka reguluje prívod vzduchu na nohy, zatiaľ čo tá horná reguluje intenzitu ofukovania tvári cestujúcich.Foto: Ondrej Rabatin

Na palubnej doske nesmel chýbať pekný chrómovaný popolník.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin