Exteriér modelového roku 2011 bol zmenený len minimálne, podstatná zmena v podobe nového dieslu s objemom 4,4 litra sa skrývala pod kapotou. Foto: SITA
V predných svetlách pribudli LED diódy. Foto: SITA
Kruhový ovládač systému Terrain Response nahradili tlačidlá. Pôvodné riešenie sa nám však páčilo viac. Foto: SITA
Na multifunkčnom volante je na náš vkus akosi priveľa tlačidiel a ovládačov. Foto: SITA
Vo výbave Autobiography v interiéri nájdete úplne všade kožu a tam kde nie je, je pre zmenu ručne opracované drevo. Foto: SITA
Aj keď je TFT displej pred vodičom mimoriadne kvalitný, digitálne ukazovateľe nás príliš nenadchli. Aj analóg má totiž svoje čaro. Foto: SITA
Na navigačnom displeji si môžete vďaka piatim kamerám zobraziť aj kompletné okolie auta. Alebo si vybrať iba pohľad z tých, ktoré potrebujete. Foto: SITA
Klasickú radiacu páku nahradil kruhový ovládač, ktorý sa vysunie zo stredového tunelu. Rovnaký je použitý aj v nových Jaguaroch. Foto: SITA
Zadné svetlá sú celé z LED diód. Foto: SITA
Základné línie auta zostávajú zachované už od sedemdesiatych rokov. Foto: SITA
Ani výmena terénnych pneumatík nebola klasická. Auto sa po terénnych nerovnostiach posúvalo vždy tak, aby malo jedno koleso vo vzduchu a vtedy cestnú pneumatiku vymenili za terénnu. Foto: SITA
Ako jeden z orientačných bodov nám počas jazdy v teréne slúžil takto efektne odparkovaný Defender. Foto: SITA
Počas jazdy mimo spevnených ciest sa nám občas naskytli naozaj efektné výhľady. A nielen na autá. Foto: SITA
Počas offroadu boli cestné pneumatiky nahradené terénnymi, inak sa autá ničím nelíšili od sériových. Foto: SITA
Namiesto elegantnej bledohnedej metalízy „chytil“ behom jazdy v teréne náš Range Rover podstatne prírodnejší odtieň. Foto: SITA
V kritických miestach bol vždy v pohotovosti „rescue team“ tvorený inštruktormi z divízie Land Rover Experience. Foto: SITA
Súčasťou offroadovej vložky boli nielen strmé výjazdy a zjazdy, ale aj jazda korytom rieky a po skalách. Autá boli sériové, len cestné pneumatiky boli nahradené terénnymi. Foto: SITA
Takto by mal vyzerať Range Rover Evoque - prvý reprezentant tretieho modelového radu. Oficiálne bude predstavený na jesennom autosalóne v Paríži. Foto: SITA
Exteriér modelového roku 2011 bol zmenený len minimálne, podstatná zmena v podobe nového dieslu s objemom 4,4 litra sa skrývala pod kapotou. Foto: SITA
V predných svetlách pribudli LED diódy. Foto: SITA
Kruhový ovládač systému Terrain Response nahradili tlačidlá. Pôvodné riešenie sa nám však páčilo viac. Foto: SITA
Na multifunkčnom volante je na náš vkus akosi priveľa tlačidiel a ovládačov. Foto: SITA
Vo výbave Autobiography v interiéri nájdete úplne všade kožu a tam kde nie je, je pre zmenu ručne opracované drevo. Foto: SITA
Aj keď je TFT displej pred vodičom mimoriadne kvalitný, digitálne ukazovateľe nás príliš nenadchli. Aj analóg má totiž svoje čaro. Foto: SITA
Na navigačnom displeji si môžete vďaka piatim kamerám zobraziť aj kompletné okolie auta. Alebo si vybrať iba pohľad z tých, ktoré potrebujete. Foto: SITA
Klasickú radiacu páku nahradil kruhový ovládač, ktorý sa vysunie zo stredového tunelu. Rovnaký je použitý aj v nových Jaguaroch. Foto: SITA
Zadné svetlá sú celé z LED diód. Foto: SITA
Základné línie auta zostávajú zachované už od sedemdesiatych rokov. Foto: SITA
Ani výmena terénnych pneumatík nebola klasická. Auto sa po terénnych nerovnostiach posúvalo vždy tak, aby malo jedno koleso vo vzduchu a vtedy cestnú pneumatiku vymenili za terénnu. Foto: SITA
Ako jeden z orientačných bodov nám počas jazdy v teréne slúžil takto efektne odparkovaný Defender. Foto: SITA
Počas jazdy mimo spevnených ciest sa nám občas naskytli naozaj efektné výhľady. A nielen na autá. Foto: SITA
Počas offroadu boli cestné pneumatiky nahradené terénnymi, inak sa autá ničím nelíšili od sériových. Foto: SITA
Namiesto elegantnej bledohnedej metalízy „chytil“ behom jazdy v teréne náš Range Rover podstatne prírodnejší odtieň. Foto: SITA
V kritických miestach bol vždy v pohotovosti „rescue team“ tvorený inštruktormi z divízie Land Rover Experience. Foto: SITA
Súčasťou offroadovej vložky boli nielen strmé výjazdy a zjazdy, ale aj jazda korytom rieky a po skalách. Autá boli sériové, len cestné pneumatiky boli nahradené terénnymi. Foto: SITA
Takto by mal vyzerať Range Rover Evoque - prvý reprezentant tretieho modelového radu. Oficiálne bude predstavený na jesennom autosalóne v Paríži. Foto: SITA











