Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Na najvyššom bode "Hochalpenstrasse" nám palubný počítač ukazoval nadmorskú výšku 2 570 m.Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor ponúka minimálne 321 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Po sklopení sedadiel je možné zväčšiť objem batožinového priestoru až na 760 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Dvojlitrový turbodiesel produkuje 120 kW (163 k).Foto: Ondrej Rabatin
Na zadné sedadlá sa dospelý človek nezmestí.Foto: Ondrej Rabatin
Nastupovanie dozadu nie je jednoduché. Zadné sedadlá sú ale aj tak v podstate nepoužiteľné.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá majú pekný tvar, no bočné vedenie sedáku by mohlo byť širšie.Foto: Ondrej Rabatin
Vo vnútri to vyzerá ako v pravom športovom aute.Foto: Ondrej Rabatin
Poloha za volantom je výborná.Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je od vodiča trochu ďalej, ako by bolo príjemné. Ináč je dizajnovo vydarená a ergonomicky dobre vyriešená.Foto: Ondrej Rabatin
Azda najkrajším dizajnovým prvkom interiéru sú pekné analógové hodiny vo vrchnej časti stredovej konzoly.Foto: Ondrej Rabatin
Na stredovej konzole rýchlo vidno odtlačky prstov.Foto: Ondrej Rabatin
Volant má typický tvar pre Peugeot.Foto: Ondrej Rabatin
Týmto tlačidlom viete manuálne ovládať zadný spojler.Foto: Ondrej Rabatin
Spojler sa vysúva sám podľa rýchlosti, no viete ho ovládať aj manuálne.Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje majú veľmi peknú grafiku.Foto: Ondrej Rabatin
Na stredovom displeji sa zobrazujú aj údaje z tempomatu.Foto: Ondrej Rabatin
Palubný počítač dokáže zobrazovať až 3 údaje naraz.Foto: Ondrej Rabatin
Navigácia premieta údaje aj na displej medzi hlavnými prístrojmi.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin