
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Roletka batožinového priestoru sa odsúva jednoduchým stlačením.Foto: Ondrej Rabatin

V základnom stave má batožinový priestor objem 560 litrov.Foto: Ondrej Rabatin

Kufor môžete naložiť až po strop a natiahnuť sieťku, aby batožina nepadala do interiéru.Foto: Ondrej Rabatin

Po sklopení sedadiel máte k dispozícii až 1 598 litrov pre batožinu.Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá sa dajú jednoducho odklopiť aj z batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin

Ak nemáte rezervu, ale sadu na opravu pneumatík, pod podlahou batožinového priestoru máte ďalšie úložné priestory.Foto: Ondrej Rabatin

Benzínový turbomotor 1.6 THP produkuje 115 kW (156 k) a 240 Nm.Foto: Ondrej Rabatin

Cez lakťovú opierku sa dostanete aj do kufra.Foto: Ondrej Rabatin

V lakťovej opierke vzadu sú dva držiaky na poháre.Foto: Ondrej Rabatin

Na nedostatok priestoru na nohy sa sťažovať nebudete.Foto: Ondrej Rabatin

Aj vzadu sa sedí komfortne.Foto: Ondrej Rabatin

Efektné ambientné podsvietenie vzadu.Foto: Ondrej Rabatin

Pasažieri si môžu teplotu regulovať aj vzadu.Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska pôsobí hodnotne.Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá majú výborné bočné vedenie.Foto: Ondrej Rabatin

Posádku očarí obrovská presklená strecha.Foto: Ondrej Rabatin

Poloha za volantom je celkom dobrá.Foto: Ondrej Rabatin

Volant má zbytočne veľa tlačidiel.Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola je vydarená. Iba držiaky na nápoje by mali byť podľa môjho názoru kontrastné - klavírny lak, alebo hliník.Foto: Ondrej Rabatin

Ovládanie telefónu cez bluetooth.Foto: Ondrej Rabatin

Na hlavnom displeji na stredovej konzole môžu byť naraz zobrazované údaje z navigácie, rádia, alebo z palubného počítača.Foto: Ondrej Rabatin

Štartuje sa tlačidlom v ľavej časti palubnej dosky. Vedľa je elektronická parkovacia brzda. Naše auto malo aj elektronicky otvárateľné veko batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin

Ak chcete vypnúť ESP, musíte nájsť tlačidlo ukryté pod štartovacím tlačidlom, ktoré sa vám ukáže až po otvorení palubnej dosky v ľavej časti. ESP je vypnuté iba do rýchlosti 50 km/h.Foto: Ondrej Rabatin

Multifunkčný displej medzi hlavnými prístrojmi ukazuje aj údaje z audiosystému.Foto: Ondrej Rabatin

Multifunkčný displej medzi hlavnými prístrojmi ukazuje aj údaje z navigácie.Foto: Ondrej Rabatin

Multifunkčný displej medzi hlavnými prístrojmi ukazuje aj údaje z palubného počítača.Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje majú decentný vzhľad a moderné biele podsvietenie.Foto: Ondrej Rabatin

Niektoré automobilky dnes už nemontujú do áut ani ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny. Peugeot 508 vás informuje nie len o teplote "vody", ale aj o teplote oleja.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin