Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Roletka batožinového priestoru sa odsúva jednoduchým stlačením. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
V základnom stave má batožinový priestor objem 560 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Kufor môžete naložiť až po strop a natiahnuť sieťku, aby batožina nepadala do interiéru. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Po sklopení sedadiel máte k dispozícii až 1 598 litrov pre batožinu. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sedadlá sa dajú jednoducho odklopiť aj z batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Ak nemáte rezervu, ale sadu na opravu pneumatík, pod podlahou batožinového priestoru máte ďalšie úložné priestory. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Benzínový turbomotor 1.6 THP produkuje 115 kW (156 k) a 240 Nm. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Cez lakťovú opierku sa dostanete aj do kufra. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
V lakťovej opierke vzadu sú dva držiaky na poháre. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Na nedostatok priestoru na nohy sa sťažovať nebudete. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Aj vzadu sa sedí komfortne. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Efektné ambientné podsvietenie vzadu. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Pasažieri si môžu teplotu regulovať aj vzadu. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Palubná doska pôsobí hodnotne. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Sedadlá majú výborné bočné vedenie. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Posádku očarí obrovská presklená strecha. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Poloha za volantom je celkom dobrá. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Volant má zbytočne veľa tlačidiel. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Stredová konzola je vydarená. Iba držiaky na nápoje by mali byť podľa môjho názoru kontrastné - klavírny lak, alebo hliník. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Ovládanie telefónu cez bluetooth. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Na hlavnom displeji na stredovej konzole môžu byť naraz zobrazované údaje z navigácie, rádia, alebo z palubného počítača. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Štartuje sa tlačidlom v ľavej časti palubnej dosky. Vedľa je elektronická parkovacia brzda. Naše auto malo aj elektronicky otvárateľné veko batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Ak chcete vypnúť ESP, musíte nájsť tlačidlo ukryté pod štartovacím tlačidlom, ktoré sa vám ukáže až po otvorení palubnej dosky v ľavej časti. ESP je vypnuté iba do rýchlosti 50 km/h. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Multifunkčný displej medzi hlavnými prístrojmi ukazuje aj údaje z audiosystému. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Multifunkčný displej medzi hlavnými prístrojmi ukazuje aj údaje z navigácie. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Multifunkčný displej medzi hlavnými prístrojmi ukazuje aj údaje z palubného počítača. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Prístroje majú decentný vzhľad a moderné biele podsvietenie. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Niektoré automobilky dnes už nemontujú do áut ani ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny. Peugeot 508 vás informuje nie len o teplote "vody", ale aj o teplote oleja. Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Ondrej Rabatin
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať