Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Roletka batožinového priestoru sa odsúva jednoduchým stlačením.Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave má batožinový priestor objem 560 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Kufor môžete naložiť až po strop a natiahnuť sieťku, aby batožina nepadala do interiéru.Foto: Ondrej Rabatin
Po sklopení sedadiel máte k dispozícii až 1 598 litrov pre batožinu.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa dajú jednoducho odklopiť aj z batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin
Ak nemáte rezervu, ale sadu na opravu pneumatík, pod podlahou batožinového priestoru máte ďalšie úložné priestory.Foto: Ondrej Rabatin
Benzínový turbomotor 1.6 THP produkuje 115 kW (156 k) a 240 Nm.Foto: Ondrej Rabatin
Cez lakťovú opierku sa dostanete aj do kufra.Foto: Ondrej Rabatin
V lakťovej opierke vzadu sú dva držiaky na poháre.Foto: Ondrej Rabatin
Na nedostatok priestoru na nohy sa sťažovať nebudete.Foto: Ondrej Rabatin
Aj vzadu sa sedí komfortne.Foto: Ondrej Rabatin
Efektné ambientné podsvietenie vzadu.Foto: Ondrej Rabatin
Pasažieri si môžu teplotu regulovať aj vzadu.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska pôsobí hodnotne.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá majú výborné bočné vedenie.Foto: Ondrej Rabatin
Posádku očarí obrovská presklená strecha.Foto: Ondrej Rabatin
Poloha za volantom je celkom dobrá.Foto: Ondrej Rabatin
Volant má zbytočne veľa tlačidiel.Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je vydarená. Iba držiaky na nápoje by mali byť podľa môjho názoru kontrastné - klavírny lak, alebo hliník.Foto: Ondrej Rabatin
Ovládanie telefónu cez bluetooth.Foto: Ondrej Rabatin
Na hlavnom displeji na stredovej konzole môžu byť naraz zobrazované údaje z navigácie, rádia, alebo z palubného počítača.Foto: Ondrej Rabatin
Štartuje sa tlačidlom v ľavej časti palubnej dosky. Vedľa je elektronická parkovacia brzda. Naše auto malo aj elektronicky otvárateľné veko batožinového priestoru.Foto: Ondrej Rabatin
Ak chcete vypnúť ESP, musíte nájsť tlačidlo ukryté pod štartovacím tlačidlom, ktoré sa vám ukáže až po otvorení palubnej dosky v ľavej časti. ESP je vypnuté iba do rýchlosti 50 km/h.Foto: Ondrej Rabatin
Multifunkčný displej medzi hlavnými prístrojmi ukazuje aj údaje z audiosystému.Foto: Ondrej Rabatin
Multifunkčný displej medzi hlavnými prístrojmi ukazuje aj údaje z navigácie.Foto: Ondrej Rabatin
Multifunkčný displej medzi hlavnými prístrojmi ukazuje aj údaje z palubného počítača.Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje majú decentný vzhľad a moderné biele podsvietenie.Foto: Ondrej Rabatin
Niektoré automobilky dnes už nemontujú do áut ani ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny. Peugeot 508 vás informuje nie len o teplote "vody", ale aj o teplote oleja.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin