
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Roletka batožinového priestoru sa odsúva jednoduchým stlačením. Foto: Ondrej Rabatin

V základnom stave má batožinový priestor objem 560 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Kufor môžete naložiť až po strop a natiahnuť sieťku, aby batožina nepadala do interiéru. Foto: Ondrej Rabatin

Po sklopení sedadiel máte k dispozícii až 1 598 litrov pre batožinu. Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá sa dajú jednoducho odklopiť aj z batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin

Ak nemáte rezervu, ale sadu na opravu pneumatík, pod podlahou batožinového priestoru máte ďalšie úložné priestory. Foto: Ondrej Rabatin

Benzínový turbomotor 1.6 THP produkuje 115 kW (156 k) a 240 Nm. Foto: Ondrej Rabatin

Cez lakťovú opierku sa dostanete aj do kufra. Foto: Ondrej Rabatin

V lakťovej opierke vzadu sú dva držiaky na poháre. Foto: Ondrej Rabatin

Na nedostatok priestoru na nohy sa sťažovať nebudete. Foto: Ondrej Rabatin

Aj vzadu sa sedí komfortne. Foto: Ondrej Rabatin

Efektné ambientné podsvietenie vzadu. Foto: Ondrej Rabatin

Pasažieri si môžu teplotu regulovať aj vzadu. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska pôsobí hodnotne. Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá majú výborné bočné vedenie. Foto: Ondrej Rabatin

Posádku očarí obrovská presklená strecha. Foto: Ondrej Rabatin

Poloha za volantom je celkom dobrá. Foto: Ondrej Rabatin

Volant má zbytočne veľa tlačidiel. Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola je vydarená. Iba držiaky na nápoje by mali byť podľa môjho názoru kontrastné - klavírny lak, alebo hliník. Foto: Ondrej Rabatin

Ovládanie telefónu cez bluetooth. Foto: Ondrej Rabatin

Na hlavnom displeji na stredovej konzole môžu byť naraz zobrazované údaje z navigácie, rádia, alebo z palubného počítača. Foto: Ondrej Rabatin

Štartuje sa tlačidlom v ľavej časti palubnej dosky. Vedľa je elektronická parkovacia brzda. Naše auto malo aj elektronicky otvárateľné veko batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin

Ak chcete vypnúť ESP, musíte nájsť tlačidlo ukryté pod štartovacím tlačidlom, ktoré sa vám ukáže až po otvorení palubnej dosky v ľavej časti. ESP je vypnuté iba do rýchlosti 50 km/h. Foto: Ondrej Rabatin

Multifunkčný displej medzi hlavnými prístrojmi ukazuje aj údaje z audiosystému. Foto: Ondrej Rabatin

Multifunkčný displej medzi hlavnými prístrojmi ukazuje aj údaje z navigácie. Foto: Ondrej Rabatin

Multifunkčný displej medzi hlavnými prístrojmi ukazuje aj údaje z palubného počítača. Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje majú decentný vzhľad a moderné biele podsvietenie. Foto: Ondrej Rabatin

Niektoré automobilky dnes už nemontujú do áut ani ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny. Peugeot 508 vás informuje nie len o teplote "vody", ale aj o teplote oleja. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin