Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Celá predná časť až po kapotu je z plastu. Na dotyk to síce pôsobí trochu zvláštne, no výrazne to zlepšuje ochranu chodcov pri náraze. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou nami testovaného Peugeotu 5008 pracoval dvojlitrový turbodiesel s výkonom 110 kW (150 k). Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave ponúka batožinový priestor minimálne 679 litrov objemu. Foto: Ondrej Rabatin
Roletky sú dokonca aj na zadných bočných oknách. Foto: Ondrej Rabatin
Po sklopení zadných sedadiel dokáže Peugeot 5008 odviezť až 2506 litrov batožiny. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Ak sú vyklopené aj posledné dve sedadlá, veľa priestoru na batožinu neostáva. Foto: Ondrej Rabatin
Ak sa cestujúci v druhom rade sedadiel posunú o trochu dopredu, aj dvojica dospelých pasažierov na sedadlách v treťom rade bude mať dosť priestoru na nohy. Foto: Ondrej Rabatin
Cestujúci v druhom rade sedadiel majú dostatok priestoru na nohy. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú jednotlivo nastaviteľné. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú jednotlivo nastaviteľné. Foto: Ondrej Rabatin
Peugeot 5008 môže mať aj takéto veľké strešné okno. Foto: Ondrej Rabatin
Ak však chcete displeje využiť, musíte si doniesť do auta externý DVD prehrávač, prípadne hraciu konzolu. Auto samotné disky formátu DVD neprehráva. Foto: Ondrej Rabatin
Displeje sa ovládajú týmito tlačidlami na stredovom tuneli. Foto: Ondrej Rabatin
Váš Peugeot 5008 môže mať aj obrazovky v opierkach hlavy. Foto: Ondrej Rabatin
V B-stĺpikoch sú výduchy klimatizácie pre zadných pasažierov. Intenzitu ofukovania si môžu sami regulovať. Foto: Ondrej Rabatin
Aj sedadlo spolujazdca sa dá takto sklopiť do vodorovnej polohy. Foto: Ondrej Rabatin
Peugeot prekvapil príťažlivým dizajnom palubnej dosky. Foto: Ondrej Rabatin
Vodič má všetko po ruke. Foto: Ondrej Rabatin
Túto stredovú konzolu sme už tiež videli aj v iných modeloch značky Peugeot. Nová generácia koncernového rádia hrala v modeli 5008 veľmi dobre. Foto: Ondrej Rabatin
Týmito tlačidlami sa ovláda HUD displej. Foto: Ondrej Rabatin
Dispej navigácie na stredovej konzole veľmi pekne a prehľadne zobrazuje aj údaje z palubného počítača a rádia. Foto: Ondrej Rabatin
Trojramenný volant poznáme aj z iných modelov značky Peugeot. Foto: Ondrej Rabatin
Pracovisko vodiča je veľmi útulné. Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje sú pekné a prehľadné. Foto: Ondrej Rabatin
HUD displej pred vodičom zobrazuje aktuálnu rýchlosť, údaje z tempomatu a vzdialenosť auta pred vami. Foto: Ondrej Rabatin
Sedenie je primerane komfortné. Foto: Ondrej Rabatin
V strede ovládač elektronickej parkovacej brzdy, vľavo ovládač slnečnej clony na strešné okno. Foto: Ondrej Rabatin
Malý úložný priestor je aj pod sedadlom vodiča. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Celá predná časť až po kapotu je z plastu. Na dotyk to síce pôsobí trochu zvláštne, no výrazne to zlepšuje ochranu chodcov pri náraze. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Pod kapotou nami testovaného Peugeotu 5008 pracoval dvojlitrový turbodiesel s výkonom 110 kW (150 k). Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave ponúka batožinový priestor minimálne 679 litrov objemu. Foto: Ondrej Rabatin
Roletky sú dokonca aj na zadných bočných oknách. Foto: Ondrej Rabatin
Po sklopení zadných sedadiel dokáže Peugeot 5008 odviezť až 2506 litrov batožiny. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Ak sú vyklopené aj posledné dve sedadlá, veľa priestoru na batožinu neostáva. Foto: Ondrej Rabatin
Ak sa cestujúci v druhom rade sedadiel posunú o trochu dopredu, aj dvojica dospelých pasažierov na sedadlách v treťom rade bude mať dosť priestoru na nohy. Foto: Ondrej Rabatin
Cestujúci v druhom rade sedadiel majú dostatok priestoru na nohy. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú jednotlivo nastaviteľné. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sú jednotlivo nastaviteľné. Foto: Ondrej Rabatin
Peugeot 5008 môže mať aj takéto veľké strešné okno. Foto: Ondrej Rabatin
Ak však chcete displeje využiť, musíte si doniesť do auta externý DVD prehrávač, prípadne hraciu konzolu. Auto samotné disky formátu DVD neprehráva. Foto: Ondrej Rabatin
Displeje sa ovládajú týmito tlačidlami na stredovom tuneli. Foto: Ondrej Rabatin
Váš Peugeot 5008 môže mať aj obrazovky v opierkach hlavy. Foto: Ondrej Rabatin
V B-stĺpikoch sú výduchy klimatizácie pre zadných pasažierov. Intenzitu ofukovania si môžu sami regulovať. Foto: Ondrej Rabatin
Aj sedadlo spolujazdca sa dá takto sklopiť do vodorovnej polohy. Foto: Ondrej Rabatin
Peugeot prekvapil príťažlivým dizajnom palubnej dosky. Foto: Ondrej Rabatin
Vodič má všetko po ruke. Foto: Ondrej Rabatin
Túto stredovú konzolu sme už tiež videli aj v iných modeloch značky Peugeot. Nová generácia koncernového rádia hrala v modeli 5008 veľmi dobre. Foto: Ondrej Rabatin
Týmito tlačidlami sa ovláda HUD displej. Foto: Ondrej Rabatin
Dispej navigácie na stredovej konzole veľmi pekne a prehľadne zobrazuje aj údaje z palubného počítača a rádia. Foto: Ondrej Rabatin
Trojramenný volant poznáme aj z iných modelov značky Peugeot. Foto: Ondrej Rabatin
Pracovisko vodiča je veľmi útulné. Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje sú pekné a prehľadné. Foto: Ondrej Rabatin
HUD displej pred vodičom zobrazuje aktuálnu rýchlosť, údaje z tempomatu a vzdialenosť auta pred vami. Foto: Ondrej Rabatin
Sedenie je primerane komfortné. Foto: Ondrej Rabatin
V strede ovládač elektronickej parkovacej brzdy, vľavo ovládač slnečnej clony na strešné okno. Foto: Ondrej Rabatin
Malý úložný priestor je aj pod sedadlom vodiča. Foto: Ondrej Rabatin











