
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Celá predná časť až po kapotu je z plastu. Na dotyk to síce pôsobí trochu zvláštne, no výrazne to zlepšuje ochranu chodcov pri náraze.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Pod kapotou nami testovaného Peugeotu 5008 pracoval dvojlitrový turbodiesel s výkonom 110 kW (150 k).Foto: Ondrej Rabatin

V základnom stave ponúka batožinový priestor minimálne 679 litrov objemu.Foto: Ondrej Rabatin

Roletky sú dokonca aj na zadných bočných oknách.Foto: Ondrej Rabatin

Po sklopení zadných sedadiel dokáže Peugeot 5008 odviezť až 2506 litrov batožiny.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Ak sú vyklopené aj posledné dve sedadlá, veľa priestoru na batožinu neostáva.Foto: Ondrej Rabatin

Ak sa cestujúci v druhom rade sedadiel posunú o trochu dopredu, aj dvojica dospelých pasažierov na sedadlách v treťom rade bude mať dosť priestoru na nohy.Foto: Ondrej Rabatin

Cestujúci v druhom rade sedadiel majú dostatok priestoru na nohy.Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá sú jednotlivo nastaviteľné.Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá sú jednotlivo nastaviteľné.Foto: Ondrej Rabatin

Peugeot 5008 môže mať aj takéto veľké strešné okno.Foto: Ondrej Rabatin

Ak však chcete displeje využiť, musíte si doniesť do auta externý DVD prehrávač, prípadne hraciu konzolu. Auto samotné disky formátu DVD neprehráva.Foto: Ondrej Rabatin

Displeje sa ovládajú týmito tlačidlami na stredovom tuneli.Foto: Ondrej Rabatin

Váš Peugeot 5008 môže mať aj obrazovky v opierkach hlavy.Foto: Ondrej Rabatin

V B-stĺpikoch sú výduchy klimatizácie pre zadných pasažierov. Intenzitu ofukovania si môžu sami regulovať.Foto: Ondrej Rabatin

Aj sedadlo spolujazdca sa dá takto sklopiť do vodorovnej polohy.Foto: Ondrej Rabatin

Peugeot prekvapil príťažlivým dizajnom palubnej dosky.Foto: Ondrej Rabatin

Vodič má všetko po ruke.Foto: Ondrej Rabatin

Túto stredovú konzolu sme už tiež videli aj v iných modeloch značky Peugeot. Nová generácia koncernového rádia hrala v modeli 5008 veľmi dobre.Foto: Ondrej Rabatin

Týmito tlačidlami sa ovláda HUD displej.Foto: Ondrej Rabatin

Dispej navigácie na stredovej konzole veľmi pekne a prehľadne zobrazuje aj údaje z palubného počítača a rádia.Foto: Ondrej Rabatin

Trojramenný volant poznáme aj z iných modelov značky Peugeot.Foto: Ondrej Rabatin

Pracovisko vodiča je veľmi útulné.Foto: Ondrej Rabatin

Prístroje sú pekné a prehľadné.Foto: Ondrej Rabatin

HUD displej pred vodičom zobrazuje aktuálnu rýchlosť, údaje z tempomatu a vzdialenosť auta pred vami.Foto: Ondrej Rabatin

Sedenie je primerane komfortné.Foto: Ondrej Rabatin

V strede ovládač elektronickej parkovacej brzdy, vľavo ovládač slnečnej clony na strešné okno.Foto: Ondrej Rabatin

Malý úložný priestor je aj pod sedadlom vodiča.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin