Najväčšou devízou nového Saganovho bicykla je vysoko aerodynamický vzhľad, vnútorne vedené káble a lepšia ovládateľnosť. Vyostrenie jeho kriviek prešlo aerodynamickým tunelom v kalifornskom Morgan Hill a Petrovi Saganovi bude slúžiť na rovinaté etapy so šprintérskym finišom. Samozrejme, najpodstatnejšia je vyššia rýchlosť. Podľa amerických výrobcov dokáže nový Specialized v porovnaní so svojím predchodcom Tarmac SL4 získať na 40 kilometrov trasy viac ako 120 sekúnd.Foto: Facebook.com/tinkoffsport
Najväčšou devízou nového Saganovho bicykla je vysoko aerodynamický vzhľad, vnútorne vedené káble a lepšia ovládateľnosť. Vyostrenie jeho kriviek prešlo aerodynamickým tunelom v kalifornskom Morgan Hill a Petrovi Saganovi bude slúžiť na rovinaté etapy so šprintérskym finišom. Samozrejme, najpodstatnejšia je vyššia rýchlosť. Podľa amerických výrobcov dokáže nový Specialized v porovnaní so svojím predchodcom Tarmac SL4 získať na 40 kilometrov trasy viac ako 120 sekúnd.Foto: Facebook.com/tinkoffsport
Najväčšou devízou nového Saganovho bicykla je vysoko aerodynamický vzhľad, vnútorne vedené káble a lepšia ovládateľnosť. Vyostrenie jeho kriviek prešlo aerodynamickým tunelom v kalifornskom Morgan Hill a Petrovi Saganovi bude slúžiť na rovinaté etapy so šprintérskym finišom. Samozrejme, najpodstatnejšia je vyššia rýchlosť. Podľa amerických výrobcov dokáže nový Specialized v porovnaní so svojím predchodcom Tarmac SL4 získať na 40 kilometrov trasy viac ako 120 sekúnd.Foto: Facebook.com/tinkoffsport
Najväčšou devízou nového Saganovho bicykla je vysoko aerodynamický vzhľad, vnútorne vedené káble a lepšia ovládateľnosť. Vyostrenie jeho kriviek prešlo aerodynamickým tunelom v kalifornskom Morgan Hill a Petrovi Saganovi bude slúžiť na rovinaté etapy so šprintérskym finišom. Samozrejme, najpodstatnejšia je vyššia rýchlosť. Podľa amerických výrobcov dokáže nový Specialized v porovnaní so svojím predchodcom Tarmac SL4 získať na 40 kilometrov trasy viac ako 120 sekúnd.Foto: Facebook.com/tinkoffsport
Najväčšou devízou nového Saganovho bicykla je vysoko aerodynamický vzhľad, vnútorne vedené káble a lepšia ovládateľnosť. Vyostrenie jeho kriviek prešlo aerodynamickým tunelom v kalifornskom Morgan Hill a Petrovi Saganovi bude slúžiť na rovinaté etapy so šprintérskym finišom. Samozrejme, najpodstatnejšia je vyššia rýchlosť. Podľa amerických výrobcov dokáže nový Specialized v porovnaní so svojím predchodcom Tarmac SL4 získať na 40 kilometrov trasy viac ako 120 sekúnd.Foto: Facebook.com/tinkoffsport
Najväčšou devízou nového Saganovho bicykla je vysoko aerodynamický vzhľad, vnútorne vedené káble a lepšia ovládateľnosť. Vyostrenie jeho kriviek prešlo aerodynamickým tunelom v kalifornskom Morgan Hill a Petrovi Saganovi bude slúžiť na rovinaté etapy so šprintérskym finišom. Samozrejme, najpodstatnejšia je vyššia rýchlosť. Podľa amerických výrobcov dokáže nový Specialized v porovnaní so svojím predchodcom Tarmac SL4 získať na 40 kilometrov trasy viac ako 120 sekúnd.Foto: Facebook.com/tinkoffsport
Najväčšou devízou nového Saganovho bicykla je vysoko aerodynamický vzhľad, vnútorne vedené káble a lepšia ovládateľnosť. Vyostrenie jeho kriviek prešlo aerodynamickým tunelom v kalifornskom Morgan Hill a Petrovi Saganovi bude slúžiť na rovinaté etapy so šprintérskym finišom. Samozrejme, najpodstatnejšia je vyššia rýchlosť. Podľa amerických výrobcov dokáže nový Specialized v porovnaní so svojím predchodcom Tarmac SL4 získať na 40 kilometrov trasy viac ako 120 sekúnd.Foto: Facebook.com/tinkoffsport
Najväčšou devízou nového Saganovho bicykla je vysoko aerodynamický vzhľad, vnútorne vedené káble a lepšia ovládateľnosť. Vyostrenie jeho kriviek prešlo aerodynamickým tunelom v kalifornskom Morgan Hill a Petrovi Saganovi bude slúžiť na rovinaté etapy so šprintérskym finišom. Samozrejme, najpodstatnejšia je vyššia rýchlosť. Podľa amerických výrobcov dokáže nový Specialized v porovnaní so svojím predchodcom Tarmac SL4 získať na 40 kilometrov trasy viac ako 120 sekúnd.Foto: Facebook.com/tinkoffsport