Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP
Prvá veľká kontajnerová loď preplávala rozšíreným Panamským prieplavom. Čínska loď Cosco Shipping Panama, na ktorej palube sa nachádzalo približne 9-tisíc nákladných kontajnerov, preplávala prieplavom pod zamračenou oblohou v sprievode viacerých remorkérov. Projekt rozšírenia prieplavu stál 5,25 miliardy dolárov (4,67 miliardy eur). Termín jeho ukončenia sa oneskoril takmer o dva roky v dôsledku predĺžených stavebných prác, nezhodám s odborovými hnutiami a opätovnému prekročeniu pôvodne plánovanej ceny. Panama, 26. jún 2016.Foto: SITA/AP