Atmosféra po odbagrovaní a vpustení vody do obnovenej časti riečneho Vojčianskeho ramena. Práce na obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Obnovená časť riečneho Vojčianskeho ramena po odbagrovaní pred vpustením vody. Práce na jej obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Andrej Devečka z občianskeho zdruťenia BROZ počas odbagrovania a vpustenia vody do obnovenej časti riečneho Vojčianskeho ramena. Práce na jej obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Zľava v popredí: Martina Paulíková z WWF Slovensko, ichtyológ Martin Farský z bratislavskej oblasti Slovenského rybárskeho zväzu a Andrej Devečka z občianskeho zdruťenia BROZ počas odbagrovania a vpustenia vody do obnovenej časti riečneho Vojčianskeho ramena. Práce na jej obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Obnovená časť riečneho Vojčianskeho ramena v Dobrohošti. Práce na obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Atmosféra počas odbagrovania a vpustenia vody do obnovenej časti riečneho Vojčianskeho ramena. Práce na obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Atmosféra počas odbagrovania pred vpustením vody do obnovenej časti riečneho Vojčianskeho ramena. Práce na obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Obnovená časť riečneho Vojčianskeho ramena po odbagrovaní pred vpustením vody. Práce na jej obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Atmosféra počas odbagrovanie a vpustenie vody do obnovenej časti riečneho Vojčianskeho ramena. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Obnovená časť riečneho Vojčianskeho ramena po odbagrovaní a vpustení vody. Práce na jej obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Obnovená časť riečneho Vojčianskeho ramena po odbagrovaní a vpustení vody. Práce na jej obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Obnovená časť riečneho Vojčianskeho ramena po odbagrovaní a vpustení vody. Práce na jej obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Obnovená časť riečneho Vojčianskeho ramena po odbagrovaní a vpustení vody. Práce na jej obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Obnovená časť riečneho Vojčianskeho ramena po odbagrovaní pred vpustením vody. Práce na jej obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Obnovená časť riečneho Vojčianskeho ramena po odbagrovaní pred vpustením vody. Práce na jej obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík
Atmosféra po odbagrovaní a vpustení vody do obnovenej časti riečneho Vojčianskeho ramena. Práce na obnove pozostávali z prekopania bariér a zasypaného koryta v rámci 3,7 km dlhej vetvy vodného toku, ktorá bola v minulosti v rámci vodohospodárskych úprav na viacerých miestach zasypaná a cez ktorú pôvodne tiekol Dunaj. Dobrohošť, 6. február 2024.Foto: SITA/Milan Illík