
Foto: Ondrej Rabatin

Vpredu nechýbajú LED diódy na denné svietenie. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Nová Astra má športový profil karosérie. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Dno batožinového priestoru má až tri polohy. Foto: Ondrej Rabatin

Dno batožinového priestoru má až tri polohy. Foto: Ondrej Rabatin

Konštruktéri si mohli dať tú námahu a zakrytovať motor odspodu. Potom to totiž vyzerá takto. Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je miesta tak akurát. Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je miesta tak akurát. Foto: Ondrej Rabatin

Štýlový interiér pôsobí kvalitne a moderne. Foto: Ondrej Rabatin

Mimoriadne presná kulisa radiacej páky je podsvietená na červeno. Foto: Ondrej Rabatin

V novej Astre sú vynikajúce sedadlá s nemeckým ortopedickým certifikátom. Foto: Ondrej Rabatin

Opel nezabúda na detaily. Foto: Ondrej Rabatin

Interiér vás príjemne obklopí. Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola je veľmi podobná tej v Inisgnii. Potvrdzovacie tlačidlo navigácie je úplne nemožné, pretože sa stláča iba jeho obvod, stred slúži ako šípky na pohyb v menu. Foto: Ondrej Rabatin

Trojramenný volant s ovládaním rádia a tempomatu skvelo padne do rúk. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin