Foto: Ondrej Rabatin
Vpredu nechýbajú LED diódy na denné svietenie.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Nová Astra má športový profil karosérie.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Dno batožinového priestoru má až tri polohy.Foto: Ondrej Rabatin
Dno batožinového priestoru má až tri polohy.Foto: Ondrej Rabatin
Konštruktéri si mohli dať tú námahu a zakrytovať motor odspodu. Potom to totiž vyzerá takto.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je miesta tak akurát.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je miesta tak akurát.Foto: Ondrej Rabatin
Štýlový interiér pôsobí kvalitne a moderne.Foto: Ondrej Rabatin
Mimoriadne presná kulisa radiacej páky je podsvietená na červeno.Foto: Ondrej Rabatin
V novej Astre sú vynikajúce sedadlá s nemeckým ortopedickým certifikátom.Foto: Ondrej Rabatin
Opel nezabúda na detaily.Foto: Ondrej Rabatin
Interiér vás príjemne obklopí.Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola je veľmi podobná tej v Inisgnii. Potvrdzovacie tlačidlo navigácie je úplne nemožné, pretože sa stláča iba jeho obvod, stred slúži ako šípky na pohyb v menu.Foto: Ondrej Rabatin
Trojramenný volant s ovládaním rádia a tempomatu skvelo padne do rúk.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin