Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Benzínová "jedna-šestka" s turbom produkuje až 140 kW (190 k). Foto: Ondrej Rabatin
DIG - Direct Injection of Gasoline (priamy vstrek benzínu)
T- Turbo Foto: Ondrej Rabatin
Kryt batožinového priestoru sa odklápa spoločne s vekom. Foto: Ondrej Rabatin
Kryt batožinového priestoru sa odklápa spoločne s vekom. Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave má batožinový priestor iba 251 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má druhé dno. Foto: Ondrej Rabatin
Po sklopení sedadiel vznikne rovná úložná plocha. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je miesta ako v autách segmentu B. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je miesta ako v autách segmentu B. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá majú uspokojivé bočné vedenie a príjemné čalúnenie. Foto: Ondrej Rabatin
Motorka v strede interiéru - veľmi netradičný prvok. Foto: Ondrej Rabatin
Relatívne konvenčná palubná doska. Foto: Ondrej Rabatin
Z volantu na radiacu páku to má pravá ruka vodiča naozaj blízko. Foto: Ondrej Rabatin
Volant má dobrý tvar, konfigurácia tlačidiel by mohla byť trochu iná. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Tento displej dokáže zobrazovať neuveriteľné množstvo údajov, ktoré nepotrebujete. Foto: Ondrej Rabatin
Tento displej dokáže zobrazovať neuveriteľné množstvo údajov, ktoré nepotrebujete. Foto: Ondrej Rabatin
Tento displej dokáže zobrazovať neuveriteľné množstvo údajov, ktoré nepotrebujete. Foto: Ondrej Rabatin
Tento displej dokáže zobrazovať neuveriteľné množstvo údajov, ktoré nepotrebujete. Foto: Ondrej Rabatin
Takto vyzerá displej a príslušné tlačidlá, keď je nastavený na klimatizáciu. Foto: Ondrej Rabatin
Nami testované auto malo aj dotykovo ovládanú navigáciu. Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje sú dobre čitateľné. Palubný počítač sa však obsluhuje tlačidlami v strede, čo nie je práve najkomfortnejšie. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Benzínová "jedna-šestka" s turbom produkuje až 140 kW (190 k). Foto: Ondrej Rabatin
DIG - Direct Injection of Gasoline (priamy vstrek benzínu)
T- Turbo Foto: Ondrej Rabatin
Kryt batožinového priestoru sa odklápa spoločne s vekom. Foto: Ondrej Rabatin
Kryt batožinového priestoru sa odklápa spoločne s vekom. Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave má batožinový priestor iba 251 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má druhé dno. Foto: Ondrej Rabatin
Po sklopení sedadiel vznikne rovná úložná plocha. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je miesta ako v autách segmentu B. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je miesta ako v autách segmentu B. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá majú uspokojivé bočné vedenie a príjemné čalúnenie. Foto: Ondrej Rabatin
Motorka v strede interiéru - veľmi netradičný prvok. Foto: Ondrej Rabatin
Relatívne konvenčná palubná doska. Foto: Ondrej Rabatin
Z volantu na radiacu páku to má pravá ruka vodiča naozaj blízko. Foto: Ondrej Rabatin
Volant má dobrý tvar, konfigurácia tlačidiel by mohla byť trochu iná. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Tento displej dokáže zobrazovať neuveriteľné množstvo údajov, ktoré nepotrebujete. Foto: Ondrej Rabatin
Tento displej dokáže zobrazovať neuveriteľné množstvo údajov, ktoré nepotrebujete. Foto: Ondrej Rabatin
Tento displej dokáže zobrazovať neuveriteľné množstvo údajov, ktoré nepotrebujete. Foto: Ondrej Rabatin
Tento displej dokáže zobrazovať neuveriteľné množstvo údajov, ktoré nepotrebujete. Foto: Ondrej Rabatin
Takto vyzerá displej a príslušné tlačidlá, keď je nastavený na klimatizáciu. Foto: Ondrej Rabatin
Nami testované auto malo aj dotykovo ovládanú navigáciu. Foto: Ondrej Rabatin
Prístroje sú dobre čitateľné. Palubný počítač sa však obsluhuje tlačidlami v strede, čo nie je práve najkomfortnejšie. Foto: Ondrej Rabatin











