Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Príplatkové kované 19-palcové disky kolies z ľahkej zliatiny.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Atmosféricky plnený vidlicový šesťvalec s objemom 3,7 litra a výkonom 241 kW (328 k).Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Batožinový priestor má objem 235 litrov.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Interiér pôsobí oproti predchodcovi kvalitnejšie.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Sedadlá majú dobré bočné vedenie, no ich výplne by mohli byť trochu hrubšie.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Aj prístrojová doska má atraktívne tvary.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať "Zetko" ukazuje aj teplotu oleja a stav akumulátora po vzore starej školy.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Kontrolka zapnutej klimatizácie je schovaná pod reguláciou intenzity ofukovania, takže ju musíte hľadať. Tlačidlami vo vrchnej časti sa ovláda navigácia.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Tlačidlom na pravej strane sa aktivuje / deaktivuje systém Synchro Rev Control.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Ako sa na športové auto patrí, hlavným prístrojom v strede je otáčkomer.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Na malom dipleji sa zobrazuje zaradený rýchlostný stupeň. Malé "S" po pravej strane značí zapnutý systém Synchro Rev Control.Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať Foto: Ondrej Rabatin Zdieľať Odoslať Odoslať