Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Príplatkové kované 19-palcové disky kolies z ľahkej zliatiny.Foto: Ondrej Rabatin
Atmosféricky plnený vidlicový šesťvalec s objemom 3,7 litra a výkonom 241 kW (328 k).Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má objem 235 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Interiér pôsobí oproti predchodcovi kvalitnejšie.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá majú dobré bočné vedenie, no ich výplne by mohli byť trochu hrubšie.Foto: Ondrej Rabatin
Aj prístrojová doska má atraktívne tvary.Foto: Ondrej Rabatin
"Zetko" ukazuje aj teplotu oleja a stav akumulátora po vzore starej školy.Foto: Ondrej Rabatin
Kontrolka zapnutej klimatizácie je schovaná pod reguláciou intenzity ofukovania, takže ju musíte hľadať. Tlačidlami vo vrchnej časti sa ovláda navigácia.Foto: Ondrej Rabatin
Tlačidlom na pravej strane sa aktivuje / deaktivuje systém Synchro Rev Control.Foto: Ondrej Rabatin
Ako sa na športové auto patrí, hlavným prístrojom v strede je otáčkomer.Foto: Ondrej Rabatin
Na malom dipleji sa zobrazuje zaradený rýchlostný stupeň. Malé "S" po pravej strane značí zapnutý systém Synchro Rev Control.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin