Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Motor je kultivovaný, dobre odhlučnený a má nulovú turbodieru. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má dvojité dno. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa dajú sklopiť do roviny s batožinovým priestorom. Foto: Ondrej Rabatin
Na nedostatok miesta sa v druhom rade sedadiel sťažovať rozhodne nebudete. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá v druhom rade majú nastaviteľný sklon operadiel. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá v druhom rade sú posúvateľné. Foto: Ondrej Rabatin
Nastupovanie do tretieho radu sedadiel si vyžaduje isté skúsenosti v akrobacii, ktorými disponujú skôr deti ako dospelí. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá v treťom rade sú skôr núdzové. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu nie je dostatok miesta pre dospelých. Tretí rad sedadiel je vhodnejší skôr pre deti. Foto: Ondrej Rabatin
Ak sedí niekto v treťom rade sedadiel naľavo, bezpečnostný pás určený pre prostredný rad sedadiel mu ide rovno popred oči. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu nie je dostatok miesta pre dospelých. Tretí rad sedadiel je vhodnejší skôr pre deti. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá by si možno zaslúžili trochu lepšie bočné vedenie. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Interiér nového Outlanderu pôsobí modernejšie a luxusnejšie. Foto: Ondrej Rabatin
Riadenie s elektrickým posilňovačom nemá dostatočnú spätnú väzbu a vyžaduje si aj časté korekcie smeru v stredovej polohe. Foto: Ondrej Rabatin
V prípade multimediálneho systému s navigáciou by to chcelo zmeniť dodávateľa. Foto: Ondrej Rabatin
Audio aparatúra značky Rockford Fosgate hrá výborne. Foto: Ondrej Rabatin
Prepínanie režimov pohonu 4x4 je vyriešené veľmi jednoducho - jedným tlačidlom na stredovom tuneli. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Prepínanie údajov palubného počítača je schované za páčkou smeroviek. Veko batožinového priestoru sa dá otvoriť elektricky aj z miesta vodiča. Foto: Ondrej Rabatin
Obraz z cúvacej kamery je veľmi dobrý. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Motor je kultivovaný, dobre odhlučnený a má nulovú turbodieru. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má dvojité dno. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa dajú sklopiť do roviny s batožinovým priestorom. Foto: Ondrej Rabatin
Na nedostatok miesta sa v druhom rade sedadiel sťažovať rozhodne nebudete. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá v druhom rade majú nastaviteľný sklon operadiel. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá v druhom rade sú posúvateľné. Foto: Ondrej Rabatin
Nastupovanie do tretieho radu sedadiel si vyžaduje isté skúsenosti v akrobacii, ktorými disponujú skôr deti ako dospelí. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá v treťom rade sú skôr núdzové. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu nie je dostatok miesta pre dospelých. Tretí rad sedadiel je vhodnejší skôr pre deti. Foto: Ondrej Rabatin
Ak sedí niekto v treťom rade sedadiel naľavo, bezpečnostný pás určený pre prostredný rad sedadiel mu ide rovno popred oči. Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu nie je dostatok miesta pre dospelých. Tretí rad sedadiel je vhodnejší skôr pre deti. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá by si možno zaslúžili trochu lepšie bočné vedenie. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Interiér nového Outlanderu pôsobí modernejšie a luxusnejšie. Foto: Ondrej Rabatin
Riadenie s elektrickým posilňovačom nemá dostatočnú spätnú väzbu a vyžaduje si aj časté korekcie smeru v stredovej polohe. Foto: Ondrej Rabatin
V prípade multimediálneho systému s navigáciou by to chcelo zmeniť dodávateľa. Foto: Ondrej Rabatin
Audio aparatúra značky Rockford Fosgate hrá výborne. Foto: Ondrej Rabatin
Prepínanie režimov pohonu 4x4 je vyriešené veľmi jednoducho - jedným tlačidlom na stredovom tuneli. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Prepínanie údajov palubného počítača je schované za páčkou smeroviek. Veko batožinového priestoru sa dá otvoriť elektricky aj z miesta vodiča. Foto: Ondrej Rabatin
Obraz z cúvacej kamery je veľmi dobrý. Foto: Ondrej Rabatin











