
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

V základnom stave ponúka batožinový priestor iba 160 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Sklopením sedadiel si trochu pomôžete a získate tak 680 litrov priestoru. Foto: Ondrej Rabatin

V MINI dokázali 1,6-litrový motor s turbom vyladiť na 155 kW (211 k). Foto: Ondrej Rabatin

Z tohto v strede umiestneného výfuku vychádza toľko ospevovaný skvelý zvuk a občas aj výstrely. Foto: Ondrej Rabatin

Na šírku a výšku sa dozadu bez problémov zmestia dve osoby. Problém však budú mať s nohami. Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je nedostatok priestoru na nohy. Foto: Ondrej Rabatin

V interiér nájdete ozaj kvalitné materiály. Foto: Ondrej Rabatin

Poloha za volantom je vynikajúca. Foto: Ondrej Rabatin

Tlačidlá na volante sú trochu gumové, no inak nemám k volantu ani k riadeniu žiadne výčitky. Foto: Ondrej Rabatin

Bočné vedenie predných sedadiel je dostatočné. Foto: Ondrej Rabatin

Odklápanie sedadiel je bezproblémové. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska je stále v retro štýle, no v interiéri je jasne cítiť športového ducha. Foto: Ondrej Rabatin

Ovládanie multimediálneho systému je veľmi logické. Pripomína systém iDrive, ktorý možno poznáte z vozidiel značky BMW. Foto: Ondrej Rabatin

Čarovné tlačidlo "SPORT", ktoré zlepšuje odozvu na plynový pedál a pritvrdzuje riadenie, vďaka čomu robí z MINI ešte väčšieho diablika. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Displej v rýchlomeri slúži aj pre audiosystém. Foto: Ondrej Rabatin

Štýlové prepínače nemajú chybu. Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba ani Bluetooth handsfree. Foto: Ondrej Rabatin

Príplatkový multimediálny systém v MINI má veľmi peknú grafiku. Takto vyzerá výstup systému monitorujúceho tlak v pneumatikách. Foto: Ondrej Rabatin

V strede rýchlomera je umiestnený multifunkčný displej, ktorý zobrazuje okrem iného aj údaje z navigácie. Foto: Ondrej Rabatin

Otáčkomer priamo pred vodičom je super vec. Pochvalu si zaslúži aj digitálne zobrazovanie rýchlosti v otáčkomeri, pretože hľadať rýchlosť na tých "nástenných hodinách" v strede palubovky vo vysokých rýchlostiach nestíhate. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

V základnom stave ponúka batožinový priestor iba 160 litrov. Foto: Ondrej Rabatin

Sklopením sedadiel si trochu pomôžete a získate tak 680 litrov priestoru. Foto: Ondrej Rabatin

V MINI dokázali 1,6-litrový motor s turbom vyladiť na 155 kW (211 k). Foto: Ondrej Rabatin

Z tohto v strede umiestneného výfuku vychádza toľko ospevovaný skvelý zvuk a občas aj výstrely. Foto: Ondrej Rabatin

Na šírku a výšku sa dozadu bez problémov zmestia dve osoby. Problém však budú mať s nohami. Foto: Ondrej Rabatin

Vzadu je nedostatok priestoru na nohy. Foto: Ondrej Rabatin

V interiér nájdete ozaj kvalitné materiály. Foto: Ondrej Rabatin

Poloha za volantom je vynikajúca. Foto: Ondrej Rabatin

Tlačidlá na volante sú trochu gumové, no inak nemám k volantu ani k riadeniu žiadne výčitky. Foto: Ondrej Rabatin

Bočné vedenie predných sedadiel je dostatočné. Foto: Ondrej Rabatin

Odklápanie sedadiel je bezproblémové. Foto: Ondrej Rabatin

Palubná doska je stále v retro štýle, no v interiéri je jasne cítiť športového ducha. Foto: Ondrej Rabatin

Ovládanie multimediálneho systému je veľmi logické. Pripomína systém iDrive, ktorý možno poznáte z vozidiel značky BMW. Foto: Ondrej Rabatin

Čarovné tlačidlo "SPORT", ktoré zlepšuje odozvu na plynový pedál a pritvrdzuje riadenie, vďaka čomu robí z MINI ešte väčšieho diablika. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Displej v rýchlomeri slúži aj pre audiosystém. Foto: Ondrej Rabatin

Štýlové prepínače nemajú chybu. Foto: Ondrej Rabatin

Nechýba ani Bluetooth handsfree. Foto: Ondrej Rabatin

Príplatkový multimediálny systém v MINI má veľmi peknú grafiku. Takto vyzerá výstup systému monitorujúceho tlak v pneumatikách. Foto: Ondrej Rabatin

V strede rýchlomera je umiestnený multifunkčný displej, ktorý zobrazuje okrem iného aj údaje z navigácie. Foto: Ondrej Rabatin

Otáčkomer priamo pred vodičom je super vec. Pochvalu si zaslúži aj digitálne zobrazovanie rýchlosti v otáčkomeri, pretože hľadať rýchlosť na tých "nástenných hodinách" v strede palubovky vo vysokých rýchlostiach nestíhate. Foto: Ondrej Rabatin