Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave ponúka batožinový priestor iba 160 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Sklopením sedadiel si trochu pomôžete a získate tak 680 litrov priestoru.Foto: Ondrej Rabatin
V MINI dokázali 1,6-litrový motor s turbom vyladiť na 155 kW (211 k).Foto: Ondrej Rabatin
Z tohto v strede umiestneného výfuku vychádza toľko ospevovaný skvelý zvuk a občas aj výstrely.Foto: Ondrej Rabatin
Na šírku a výšku sa dozadu bez problémov zmestia dve osoby. Problém však budú mať s nohami.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu je nedostatok priestoru na nohy.Foto: Ondrej Rabatin
V interiér nájdete ozaj kvalitné materiály.Foto: Ondrej Rabatin
Poloha za volantom je vynikajúca.Foto: Ondrej Rabatin
Tlačidlá na volante sú trochu gumové, no inak nemám k volantu ani k riadeniu žiadne výčitky.Foto: Ondrej Rabatin
Bočné vedenie predných sedadiel je dostatočné.Foto: Ondrej Rabatin
Odklápanie sedadiel je bezproblémové.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska je stále v retro štýle, no v interiéri je jasne cítiť športového ducha.Foto: Ondrej Rabatin
Ovládanie multimediálneho systému je veľmi logické. Pripomína systém iDrive, ktorý možno poznáte z vozidiel značky BMW.Foto: Ondrej Rabatin
Čarovné tlačidlo "SPORT", ktoré zlepšuje odozvu na plynový pedál a pritvrdzuje riadenie, vďaka čomu robí z MINI ešte väčšieho diablika.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Displej v rýchlomeri slúži aj pre audiosystém.Foto: Ondrej Rabatin
Štýlové prepínače nemajú chybu.Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba ani Bluetooth handsfree.Foto: Ondrej Rabatin
Príplatkový multimediálny systém v MINI má veľmi peknú grafiku. Takto vyzerá výstup systému monitorujúceho tlak v pneumatikách.Foto: Ondrej Rabatin
V strede rýchlomera je umiestnený multifunkčný displej, ktorý zobrazuje okrem iného aj údaje z navigácie.Foto: Ondrej Rabatin
Otáčkomer priamo pred vodičom je super vec. Pochvalu si zaslúži aj digitálne zobrazovanie rýchlosti v otáčkomeri, pretože hľadať rýchlosť na tých "nástenných hodinách" v strede palubovky vo vysokých rýchlostiach nestíhate.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin