Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave má batožinový priestor iba 160 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Ak sklopíte zadné sedadlá, MINI odvezie 680 litrov batožiny.Foto: Ondrej Rabatin
Bezrámové okná vyzerajú skvelo.Foto: Ondrej Rabatin
Po novom sa svetlá nevyklápajú spolu s kapotou.Foto: Ondrej Rabatin
Benzínová "jedna-šestka" disponuje výkonom 88 kW (120 k) pri 6000 ot./min.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu nie je miesta na rozdávanie, ale štyria ľudia sa v aute odvezú.Foto: Ondrej Rabatin
Vzadu nie je miesta na rozdávanie, ale štyria ľudia sa v aute odvezú.Foto: Ondrej Rabatin
Palubná doska bola kompletne prepracovaná.Foto: Ondrej Rabatin
Nový je aj trojramenný volant. Chýbalo mi však na ňom aspoň ovládanie rádia.Foto: Ondrej Rabatin
Rýchlomer je obrovský a dosť mimo zorného poľa vodiča. Digitálny údaj o rýchlosti si však môžete nechať zobrazovať aj cez palubný počítač na otáčkomer.Foto: Ondrej Rabatin
Nová stredová konzola vyzerá oveľa modernejšie, no plasty pôsobia lacno. Ovládanie kúrenia a hlasitosti nie je práve najšťastnejšie.Foto: Ondrej Rabatin
Ani v novom MINI nechýba "náladové" osvetlenie interiéru s voliteľnými farbami.Foto: Ondrej Rabatin
"Lietadlovými" prepínačmi na streche sa zapína osvetlenie a mení sa farba "náladového" osvetlenia.Foto: Ondrej Rabatin
Prepínače evokujúce lietadlá proste nemajú chybu. Maximálne štýlová záležitosť.Foto: Ondrej Rabatin
Nový je aj dizajn radiacej páky šesťstupňovej prevodovky.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá majú postačujúce bočné vedenie.Foto: Ondrej Rabatin
Interiér MINI je veľmi originálny.Foto: Ondrej Rabatin
Otáčkomer má ideálne umiestnenie. Zobrazované sú v ňom aj údaje z palubného počítača.Foto: Ondrej Rabatin
Priehradka sa otvára veľkým chrómovaným tlačidlom na palubnej doske. Nad ňou je ešte ďalšia menšia skrinka rozmerovo ideálna na CD-čka.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin