Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má objem 288 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Tento motor je konštruktérskym skvostom. Z objemu 2 litre produkuje 200 koní bez prepĺňania.Foto: Ondrej Rabatin
Aj zadné sedadlá Clia RS sú použiteľné.Foto: Ondrej Rabatin
Aj zadné sedadlá Clia RS sú použiteľné.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Clio RS Gordini je vyšperkované do posledného detailu.Foto: Ondrej Rabatin
Všetky kusy z edície Gordini sú číslované.Foto: Ondrej Rabatin
Chýba schéma radenia.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Otáčkomer, ktorému začína červené pole za hranicou 7 500 ot./min. sa len tak často nevidí.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor Méganu ponúka 344 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Preplňovaný motor Méganu GT disponuje výkonom 132 kW (180 k).Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Aj keď to tak možno nevyzerá kvôli absencii zadných dverí, vzadu je miesta dosť.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba zmysel pre detail.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin