Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má objem 288 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Tento motor je konštruktérskym skvostom. Z objemu 2 litre produkuje 200 koní bez prepĺňania. Foto: Ondrej Rabatin
Aj zadné sedadlá Clia RS sú použiteľné. Foto: Ondrej Rabatin
Aj zadné sedadlá Clia RS sú použiteľné. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Clio RS Gordini je vyšperkované do posledného detailu. Foto: Ondrej Rabatin
Všetky kusy z edície Gordini sú číslované. Foto: Ondrej Rabatin
Chýba schéma radenia. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Otáčkomer, ktorému začína červené pole za hranicou 7 500 ot./min. sa len tak často nevidí. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor Méganu ponúka 344 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Preplňovaný motor Méganu GT disponuje výkonom 132 kW (180 k). Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Aj keď to tak možno nevyzerá kvôli absencii zadných dverí, vzadu je miesta dosť. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba zmysel pre detail. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor má objem 288 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Tento motor je konštruktérskym skvostom. Z objemu 2 litre produkuje 200 koní bez prepĺňania. Foto: Ondrej Rabatin
Aj zadné sedadlá Clia RS sú použiteľné. Foto: Ondrej Rabatin
Aj zadné sedadlá Clia RS sú použiteľné. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Clio RS Gordini je vyšperkované do posledného detailu. Foto: Ondrej Rabatin
Všetky kusy z edície Gordini sú číslované. Foto: Ondrej Rabatin
Chýba schéma radenia. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Otáčkomer, ktorému začína červené pole za hranicou 7 500 ot./min. sa len tak často nevidí. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor Méganu ponúka 344 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Preplňovaný motor Méganu GT disponuje výkonom 132 kW (180 k). Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Aj keď to tak možno nevyzerá kvôli absencii zadných dverí, vzadu je miesta dosť. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba zmysel pre detail. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin

Mohlo by vás zaujímať