Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Zadné svetlá sú kompletne tvorené LED-diódami.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Taliansky zmysel pre detail - logo na konci chrómovanej lišty.Foto: Ondrej Rabatin
V základnom tvare palubnej dosky sa dá vidieť Fiat Bravo.Foto: Ondrej Rabatin
Interiér vodiča príjemne "obklopí".Foto: Ondrej Rabatin
Tlačidlá na volante sú umiestnené pod trochu ťažšie dostupným uhlom.Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola pôsobí štýlovo.Foto: Ondrej Rabatin
Nová automatická prevodovka Sportronic je celkom vydarená.Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor - sedadlá v krajnej polohe vzadu.Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor - sedadlá posunuté celkom dopredu.Foto: Ondrej Rabatin
Cestujúcim na zadných sedadlách je k dispozícii kráľovský priestor.Foto: Ondrej Rabatin
Zadná lavica má naozaj dlhé sedáky.Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá majú zaujímavý tvar a vzor čalúnenia.Foto: Ondrej Rabatin
Interiér je naozaj vydarený.Foto: Ondrej Rabatin
Nápis "Delta" na palubnej doske.Foto: Ondrej Rabatin
Nový benzínový turbomotor s objemom 1,8 litra dosahuje výkon 147 kW (200 k).Foto: Ondrej Rabatin
Za zaujímavými 18-palcovými diskami kolies sa skrývajú brzdy značky Brembo.Foto: Ondrej Rabatin
K dispozícii je aj dvojité strešné okno.Foto: Ondrej Rabatin
Hlavné prístroje sú dobre čitateľné a majú zaujímavý font.Foto: Ondrej Rabatin
Takto vyzerajú prístroje v noci.Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola v noci.Foto: Ondrej Rabatin
Osvetlené okolie radiacej páky.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin