
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Zadné svetlá sú kompletne tvorené LED-diódami.Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Taliansky zmysel pre detail - logo na konci chrómovanej lišty.Foto: Ondrej Rabatin

V základnom tvare palubnej dosky sa dá vidieť Fiat Bravo.Foto: Ondrej Rabatin

Interiér vodiča príjemne "obklopí".Foto: Ondrej Rabatin

Tlačidlá na volante sú umiestnené pod trochu ťažšie dostupným uhlom.Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola pôsobí štýlovo.Foto: Ondrej Rabatin

Nová automatická prevodovka Sportronic je celkom vydarená.Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor - sedadlá v krajnej polohe vzadu.Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor - sedadlá posunuté celkom dopredu.Foto: Ondrej Rabatin

Cestujúcim na zadných sedadlách je k dispozícii kráľovský priestor.Foto: Ondrej Rabatin

Zadná lavica má naozaj dlhé sedáky.Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá majú zaujímavý tvar a vzor čalúnenia.Foto: Ondrej Rabatin

Interiér je naozaj vydarený.Foto: Ondrej Rabatin

Nápis "Delta" na palubnej doske.Foto: Ondrej Rabatin

Nový benzínový turbomotor s objemom 1,8 litra dosahuje výkon 147 kW (200 k).Foto: Ondrej Rabatin

Za zaujímavými 18-palcovými diskami kolies sa skrývajú brzdy značky Brembo.Foto: Ondrej Rabatin

K dispozícii je aj dvojité strešné okno.Foto: Ondrej Rabatin

Hlavné prístroje sú dobre čitateľné a majú zaujímavý font.Foto: Ondrej Rabatin

Takto vyzerajú prístroje v noci.Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola v noci.Foto: Ondrej Rabatin

Osvetlené okolie radiacej páky.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin