Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Zadné svetlá sú kompletne tvorené LED-diódami. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Taliansky zmysel pre detail - logo na konci chrómovanej lišty. Foto: Ondrej Rabatin
V základnom tvare palubnej dosky sa dá vidieť Fiat Bravo. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér vodiča príjemne "obklopí". Foto: Ondrej Rabatin
Tlačidlá na volante sú umiestnené pod trochu ťažšie dostupným uhlom. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola pôsobí štýlovo. Foto: Ondrej Rabatin
Nová automatická prevodovka Sportronic je celkom vydarená. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor - sedadlá v krajnej polohe vzadu. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor - sedadlá posunuté celkom dopredu. Foto: Ondrej Rabatin
Cestujúcim na zadných sedadlách je k dispozícii kráľovský priestor. Foto: Ondrej Rabatin
Zadná lavica má naozaj dlhé sedáky. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá majú zaujímavý tvar a vzor čalúnenia. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér je naozaj vydarený. Foto: Ondrej Rabatin
Nápis "Delta" na palubnej doske. Foto: Ondrej Rabatin
Nový benzínový turbomotor s objemom 1,8 litra dosahuje výkon 147 kW (200 k). Foto: Ondrej Rabatin
Za zaujímavými 18-palcovými diskami kolies sa skrývajú brzdy značky Brembo. Foto: Ondrej Rabatin
K dispozícii je aj dvojité strešné okno. Foto: Ondrej Rabatin
Hlavné prístroje sú dobre čitateľné a majú zaujímavý font. Foto: Ondrej Rabatin
Takto vyzerajú prístroje v noci. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola v noci. Foto: Ondrej Rabatin
Osvetlené okolie radiacej páky. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Zadné svetlá sú kompletne tvorené LED-diódami. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Taliansky zmysel pre detail - logo na konci chrómovanej lišty. Foto: Ondrej Rabatin
V základnom tvare palubnej dosky sa dá vidieť Fiat Bravo. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér vodiča príjemne "obklopí". Foto: Ondrej Rabatin
Tlačidlá na volante sú umiestnené pod trochu ťažšie dostupným uhlom. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola pôsobí štýlovo. Foto: Ondrej Rabatin
Nová automatická prevodovka Sportronic je celkom vydarená. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor - sedadlá v krajnej polohe vzadu. Foto: Ondrej Rabatin
Batožinový priestor - sedadlá posunuté celkom dopredu. Foto: Ondrej Rabatin
Cestujúcim na zadných sedadlách je k dispozícii kráľovský priestor. Foto: Ondrej Rabatin
Zadná lavica má naozaj dlhé sedáky. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá majú zaujímavý tvar a vzor čalúnenia. Foto: Ondrej Rabatin
Interiér je naozaj vydarený. Foto: Ondrej Rabatin
Nápis "Delta" na palubnej doske. Foto: Ondrej Rabatin
Nový benzínový turbomotor s objemom 1,8 litra dosahuje výkon 147 kW (200 k). Foto: Ondrej Rabatin
Za zaujímavými 18-palcovými diskami kolies sa skrývajú brzdy značky Brembo. Foto: Ondrej Rabatin
K dispozícii je aj dvojité strešné okno. Foto: Ondrej Rabatin
Hlavné prístroje sú dobre čitateľné a majú zaujímavý font. Foto: Ondrej Rabatin
Takto vyzerajú prístroje v noci. Foto: Ondrej Rabatin
Stredová konzola v noci. Foto: Ondrej Rabatin
Osvetlené okolie radiacej páky. Foto: Ondrej Rabatin

Mohlo by vás zaujímať