
Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Zadné svetlá sú kompletne tvorené LED-diódami. Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Foto: Ondrej Rabatin

Taliansky zmysel pre detail - logo na konci chrómovanej lišty. Foto: Ondrej Rabatin

V základnom tvare palubnej dosky sa dá vidieť Fiat Bravo. Foto: Ondrej Rabatin

Interiér vodiča príjemne "obklopí". Foto: Ondrej Rabatin

Tlačidlá na volante sú umiestnené pod trochu ťažšie dostupným uhlom. Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola pôsobí štýlovo. Foto: Ondrej Rabatin

Nová automatická prevodovka Sportronic je celkom vydarená. Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor - sedadlá v krajnej polohe vzadu. Foto: Ondrej Rabatin

Batožinový priestor - sedadlá posunuté celkom dopredu. Foto: Ondrej Rabatin

Cestujúcim na zadných sedadlách je k dispozícii kráľovský priestor. Foto: Ondrej Rabatin

Zadná lavica má naozaj dlhé sedáky. Foto: Ondrej Rabatin

Sedadlá majú zaujímavý tvar a vzor čalúnenia. Foto: Ondrej Rabatin

Interiér je naozaj vydarený. Foto: Ondrej Rabatin

Nápis "Delta" na palubnej doske. Foto: Ondrej Rabatin

Nový benzínový turbomotor s objemom 1,8 litra dosahuje výkon 147 kW (200 k). Foto: Ondrej Rabatin

Za zaujímavými 18-palcovými diskami kolies sa skrývajú brzdy značky Brembo. Foto: Ondrej Rabatin

K dispozícii je aj dvojité strešné okno. Foto: Ondrej Rabatin

Hlavné prístroje sú dobre čitateľné a majú zaujímavý font. Foto: Ondrej Rabatin

Takto vyzerajú prístroje v noci. Foto: Ondrej Rabatin

Stredová konzola v noci. Foto: Ondrej Rabatin

Osvetlené okolie radiacej páky. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin