Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
V základnom stave má kufor objem 314 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Pod podlahou kufra sa skrýva sada na opravu defektov.Foto: Ondrej Rabatin
Operadlá sedadiel vytvárajú s podlahou kufra jednu rovinu.Foto: Ondrej Rabatin
V tejto konfigurácii má batožinový priestor objem 422 litrov.Foto: Ondrej Rabatin
Benzínová "jedna-šestka" disponuje výkonom 92 kW (125 k.)Foto: Ondrej Rabatin
O priestor na nohy nie je vo Venge naozaj núdza.Foto: Ondrej Rabatin
Dozadu by sa bez problémov mali zmestiť aj traja.Foto: Ondrej Rabatin
Dizajn palubnej dosky sa celkom vydaril.Foto: Ondrej Rabatin
Až na to, že sedíte vysoko, je poloha za volantom celkom dobrá. Radiaca páka je dostatočne blízko k volantu.Foto: Ondrej Rabatin
Dizajnovo celkom dobre zvládnutá stredová konzola má však pomerne výrazné nedostatky v ergonómii. Má dva kruhové ovládače, z toho jeden je zdvojený, takže v tom budete mať zo začiatku riadny chaos.Foto: Ondrej Rabatin
Mimoriadne presná prevodovka má 5 stupňov. Šiesty by nebol na škodu.Foto: Ondrej Rabatin
Ak radi držíte volant v jeho spodnej časti v strede, s Vengou si budete musieť od tohto zlozvyku odvyknúť.Foto: Ondrej Rabatin
Malý otáčkomer je dosť ťažko čitateľný.Foto: Ondrej Rabatin
V stredovom tuneli je dostatok odkladacích priestorov.Foto: Ondrej Rabatin
Nechýba USB port na vašu hudbu.Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin