Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Už v základnom stave ponúka batožinový priestor nadštandardných 564 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa sklápajú takmer do roviny s podlahou batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin
Miesto na nohy určite nechýba. Foto: Ondrej Rabatin
V zadu je dostatok priestoru. Foto: Ondrej Rabatin
Aj zadné sedadlá môžu byť vyhrievané. Foto: Ondrej Rabatin
Tvary palubnej dosky sú veľmi moderné a celkom príťažlivé. Foto: Ondrej Rabatin
Tvary palubnej dosky sú veľmi moderné a celkom príťažlivé. Foto: Ondrej Rabatin
Dotykovým diplejom na stredovej konzole sa dá ovládať množstvo vecí. Navigácia je výborná, rovnako ako audiosystém s možnosťou pripojenia USB. Foto: Ondrej Rabatin
Grafika prístrojov je tak isto veľmi sympatická. Foto: Ondrej Rabatin
Tvary palubnej dosky sú veľmi moderné a celkom príťažlivé. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Pohon zadných kolies sa pripája pri preklze predných kolies. Pomocou tlačidla na palubnej doske sa však dá aktivovať stály pohon 4x4 do rýchlosti 40 km/h. Nechýba asistent zjazdu z kopca. Foto: Ondrej Rabatin
Farebné prevedenie nie len sedadiel, ale aj celého interiéru proste nemá chybu. Foto: Ondrej Rabatin
Môžete mať aj dvojdielne strešné okno. Foto: Ondrej Rabatin
Môžete mať aj dvojdielne strešné okno. Foto: Ondrej Rabatin
Motor produkuje rovných 100 kW (136 k). Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Už v základnom stave ponúka batožinový priestor nadštandardných 564 litrov. Foto: Ondrej Rabatin
Sedadlá sa sklápajú takmer do roviny s podlahou batožinového priestoru. Foto: Ondrej Rabatin
Miesto na nohy určite nechýba. Foto: Ondrej Rabatin
V zadu je dostatok priestoru. Foto: Ondrej Rabatin
Aj zadné sedadlá môžu byť vyhrievané. Foto: Ondrej Rabatin
Tvary palubnej dosky sú veľmi moderné a celkom príťažlivé. Foto: Ondrej Rabatin
Tvary palubnej dosky sú veľmi moderné a celkom príťažlivé. Foto: Ondrej Rabatin
Dotykovým diplejom na stredovej konzole sa dá ovládať množstvo vecí. Navigácia je výborná, rovnako ako audiosystém s možnosťou pripojenia USB. Foto: Ondrej Rabatin
Grafika prístrojov je tak isto veľmi sympatická. Foto: Ondrej Rabatin
Tvary palubnej dosky sú veľmi moderné a celkom príťažlivé. Foto: Ondrej Rabatin
Foto: Ondrej Rabatin
Pohon zadných kolies sa pripája pri preklze predných kolies. Pomocou tlačidla na palubnej doske sa však dá aktivovať stály pohon 4x4 do rýchlosti 40 km/h. Nechýba asistent zjazdu z kopca. Foto: Ondrej Rabatin
Farebné prevedenie nie len sedadiel, ale aj celého interiéru proste nemá chybu. Foto: Ondrej Rabatin
Môžete mať aj dvojdielne strešné okno. Foto: Ondrej Rabatin
Môžete mať aj dvojdielne strešné okno. Foto: Ondrej Rabatin
Motor produkuje rovných 100 kW (136 k). Foto: Ondrej Rabatin

Mohlo by vás zaujímať